וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המשוגע שמגדיל את טווח השלט של הרכב

אילן גלר

1.5.2016 / 9:26

לפי הדיווחים, שרצים ברשת כבר כמה שנים, אם תהפכו את הגוף שלכם לאנטנה על ידי הצמדת השלט לסנטר תוכלו להגדיל את הטווח שלו בצורה משמעותית. אתם יכולים לנסות את זה בבית

צילום מסך

אם יש לכם רכב, הסיטואציה הזו בוודאי מוכרת לכם: אתם ניצבים בחניון של מרכז קניות גדול, מנסים להיזכר היכן החניתם את המכונית. תיאורטית, השלט אמור לאפשר לכם למצוא את הרכב באמצעות הבהוב הנורות או אפילו צליל צפירה, אך הוא מוגבל בטווח - ואם המכונית רחוקה מכם, לא תדעו מן הסתם לאיזה כיוון להתקדם כדי להתקרב אליה.

עבור הרגעים האלו בדיוק, כדאי להתאמן על הטריק הבא: פשוט הצמידו את השלט לראשכם. ניתן להצמיד אותו לכל חלק מהפנים, אם כי הדרך האפקטיבית ביותר היא כנראה להצמיד אותו ללחיים או לסנטר. לפי הדיווחים ברשת, הטריק הזה מסוגל לעתים להגדיל את טווח השלט בעשרות מטרים, בדיוק התוספת הדרושה לצורך מגוון סיטואציות, החל מהרגע ההוא בחניון ועד הפעם ההיא שכבר התרחקתם מהרכב אבל אתם לא בטוחים האם נעלתם או לא.

אז איך זה עובד? בזמן שאתם מצמידים אל פניכם את השלט ולוחצים על הכפתור, גופכם מגביר את אות הרדיו ואתם הופכים למעשה לאנטנה ענקית. אל דאגה, עוצמת השידור נמוכה מכדי להוות סכנה כלשהי, אך הטווח המוגדל בהחלט יוכל להציל אתכם (וכמובן גם להיות טריק נחמד להציג בפני חברים, אם תצליחו לגרום לזה לעבוד).

הארכת טווח השלט של הרכב. צילום מסך
לו זה עבד./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully