וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה סמארטפונים מומלצים בישראל עד אלף שקלים

1.5.2016 / 9:45

הם לא המכשירים הכי משוכללים עם הפיצ'רים הכי מתקדמים והמרכיבים באיכות הכי גבוהה, אבל בסכום של עד אלף שקלים תוכלו למצוא לא מעט מכשירים שיספקו את הצרכים של רובנו. בחרנו חמישה מכשירים שבולטים בקטגוריה הזולה

צילום מסך

(בסרטון: Xiaomi Redmi Note 2)

שוב הגיע הרגע הזה שאתם חייבים (או רוצים) להחליף סמארטפון ולא יודעים מה לבחור? אם הגעתם למסקנה שאתם לא מעוניינים להוציא יותר מ-3,000 שקלים על מכשיר פרימיום של אחת היצרניות הגדולות, קבלו חמש המלצות למכשירים שאפשר לקנות בארץ במחיר של עד אלף שקלים, ולגמרי עושים את העבודה כמו שצריך. נכון, הם לא כוללים את המצלמה הטובה ביותר ואת החיישנים המתקדמים ביותר אבל בסופו של דבר הם מצוינים לשימושים בסיסיים ואפילו מעבר לכך.

LG K10 - לאוהבי הסלפי

ה-K10 הוכרז בחודש ינואר השנה כסנונית הראשונה בסדרה K המחליפה את סדרת ה-L שנמכרה עד כה בישראל. מדובר בסמארטפונים איכותיים מאוד מבית LG. סדרת ה-K כוללת מכשירים עם חומרה מתקדמת, איכות חומרים גבוהה וכל זה במחיר נמוך. ה-K10 מתהדר במעבד שמונה ליבות במהירות 1.14 גיגה-הרץ של MediaTek, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה פנימי לאחסון.

חובבי הסלפי ישמחו לגלות שהוא מצויד במצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל. ל-K10 מסך בגודל 5.3 אינץ' עם ציפוי Gorilla Glass 3 ברזולוציית HD בלבד ואת כל זה מפעילה סוללה בגודל 2,300 מיליאמפר-שעה. הוא שוקל 142 גרם בלבד ותוכלו לרכוש אותו בסכום של 998 שקלים עם אחריות רשמית של היבואן רונלייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Meizu M2 Note - לאנשים שחשוב להם מסך איכותי

חברת מייזו הסינית ידועה במכשיריה האיכותיים תוך שמירה על מחירים נמוכים מאוד. ל-M2 מסך 5.5 אינץ' ברזולוצית Full HD, מעבד שמונה ליבות במהירות 1.3 גיגה-הרץ של MediaTek, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון. בגבו של המכשיר ממוקמת מצלמת 13 מגה פיקסל עם ציפוי Gorilla Glass 3 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם האלגוריתם החכם של החברה "FotoNation" לשיפור תמונת הסלפי.

החברה מתגאה במארז ה-Unibody האיכותי הכולל גם מסגרת העשויה מסגסוגת אלומיניום ובתוכה סוללת 3,100 מיליאמפר-שעה. משקלו 149 גרם ומחירו ברשת באג ובסטמובייל כ-799 שקלים.

Xiaomi Redmi Note 2 - סוללה שתספיק לכם ליומיים

הוא הוכרז לפני כשנה אבל עושה עבודה נאמנה. ל-Redmi Note 2 של היצרנית שיאומי מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD בלבד, בדומה למכשירים הקודמים שהמלצנו עליהם; גם הוא כולל מעבד שמונה ליבות אך במהירות 2.0 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון. הוא מתהדר במצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל; המצלמה מגיבה במהירות וביעילות אך התמונות יוצאות מעט כהות ולא כל כך חדות.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 לוליפופ בגרסה רזה וכיפית לשימוש. הודות למערכת ההפעלה הרזה, וסוללת ה-3,060 מיליאמפר-שעה, תוכלו ליהנות מעד יומיים של עבודה סבירה בין טעינות. אומנם לא מדובר במכשיר חדשני, אבל הוא מספק את הסחורה בתחומים הבסיסיים ומושלם כסמארטפון ראשון לצעירים או מבוגרים. תוכלו לרכוש אותו, לפי זאפ, ביבוא פרללי במחיר של 886 שקלים.

ZTE blade s6 - נראה כמו אייפון אבל עדיין רחוק ממנו

גם ה-ZTE Blade S6 עבר תחת השולחן הניתוחים שלנו בשנה שעברה וקשה שלא לשים לב שעיצובו שאב השראה רבה מאייפון 6. הבלייד הוא סמארטפון מדרג הביניים המריץ אנדרואיד 5.0. יש לו מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD והוא היחידי ברשימה שלנו שכולל שבב של קוולקום - הסנאפדרגון 615 עם מעבד שמונה ליבות. גם למכשיר הזה 2 גיגה של זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון. יש לו מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל והוא כולל סוללה בקיבולת של 2,400 מיליאמפר-שעה.

למרות שהסמארטפון נשען על העיצוב של אייפון 6, הוא מגיע בגימור פלסטי זול והתחושה בהתאם. לבלייד ממשק ייחודי שמוסיף מגוון יכולות המכונות "Smart Sense" ומופעלות באמצעות מחוות ותנועות. לדוגמה, ניתן להדליק את הפנס על ידי שקשוק הטלפון, הפעלת המצלמה על ידי החזקת הטלפון במצב אופקי ועוד. לפי זאפ תוכלו לרכוש אחד בסכום של 999 שקלים.

Mio Mobix M6 - מכשיר זול שנראה יוקרתי

את המותג Mio רבים מכירים מהימים שלפני WAZEוהסמארטפון למעשה מיוצר על ידי חברת Mitac שייצרה את מכשירי הניווט תחת אותו מותג. אם תחפשו את ה- Mobix M6 בחו"ל כנראה שלא תמצאו מאחר והיבואנית רונלייט החליטה להחיות את המותג ולייצר אותו רק עבור השוק הישראלי.

מדובר בסמארטפון שנראה הכי טוב בקטגוריית המחירים הללו - הוא דקיק (רק 6.8 מילימטרים) ומזכיר מעט את האייפון בעיצוב. יש לו מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מרובע-ליבות במהירות 1.3 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. המכשיר תומך בטכנולוגיית טעינה מהירה מהירה כך שאת סוללת ה-2,000 מיליאמפר-שעה (הניתנת להחלפה) תוכלו להטעין בזמן קצר. המכשיר עולה 949 שקלים והוא מגיע עם שנה אחריות של חברת רונלייט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Mio Mobix M6 - במיוחד לישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully