וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מדליק: כך תשנו את האייקונים באייפון מריבוע לעיגול

אילן גלר

27.5.2016 / 7:48

בלי לפרוץ להגדרות המכשיר ובלי להוריד אפליקציה מיוחדת - באג במערכת ההפעלה מבית אפל גורמת לתיקיות להפוך לעגולות אחרי שתחליפו את תמונת הרקע באחת התמונות האלה

צילום מסך

נמאס לכם מעיצובן המרובע של התיקיות על מסך הבית של האייפון או האייפד או סתם מתחשק לכם להרשים את החברים בטריק מפתיע? מתברר שיש דרך להפוך את עיצוב התיקיות מריבוע לעיגול, מבלי לפרוץ את המכשיר או לבצע שום שינוי מסוכן במערכת ההפעלה שלו. התהליך כולו מסתכם, למעשה, בהחלפת תמונת הרקע של האייפון.

כל שעליכם לעשות הוא להוריד (אפשר מהקישור הזה) את הרקע שבו מתחשק לכם להשתמש, לפי הצבע החביב עליכם, בגודל 3X3 פיקסלים. לאחר שתשמרו את הקובץ באלבום התמונות באייפון או באייפד, לחצו על כפתור השיתוף שלמטה (הריבוע שממנו יוצא חץ כחול) ובחרו באפשרות "Use as Wallpaper". לאחר מכן הגדירו את התמונה כרקע למסך הבית; אין טעם להשתמש בתמונה גם במסך הנעילה, צריך אותה רק כדי להפעיל את הבאג.

בכך מסתכם התהליך, וכעת תוכלו להראות לכולם את התיקיות העגולות והמדליקות במכשיר שלכם. כדאי לנצל את האפשרות הזו כל עוד היא קיימת: אפל, כידוע, היא חברה קנאית למדי לשליטתה המלאה בעיצוב מערכת ההפעלה, ובוודאי לא תשלים עם הבאג הזה ותדאג להסיר אותו באחת מגרסאותיה הבאות של מערכת ההפעלה iOS.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

תיקיות עגולות באייפון. צילום מסך
בלי פריצה - פשוט באג./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully