וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם נדהמתם? צפו בהסבר המדעי לסרטון הוויראלי

אילן גלר

3.5.2016 / 7:23

קווין פרי הצליח לסחוף את הרשת לאחרונה בעזרת סרטון Vine קצר בו הוא נראה משחק מסירות בכדור עם בבואתו המשתקפת במראה. אחרי שגולשים רבים ניסו ללא הצלחה לשחזר את התוצאה, הגיע ההסבר המשכנע ביותר

צילום מסך

ייתכן שנתקלתם במהלך השבועות האחרונים בסרטון קצרצר שעלה בחשבון ה-Vine הפופולרי של קווין פרי וזכה ליותר משבע מיליון צפיות. בסרטון נראה קווין משחק בכדור עם ההשתקפות של עצמו במראה. ברור שזה בלתי אפשרי, ועל כן ניסו אלפי גולשים לפענח את הטריק ולהבין מה בדיוק מתרחש על המסך שלהם.

בעוד שגולשים רבים סברו כי מדובר בקסם מסובך שבהכנתו השתתפו שני אנשים, והמראה אינה אלא חלון פתוח דרכו נראה המשתתף השני, ליוטיובר CaptainDisullusion (קפטן מפוצץ האשליות) הסבר פשוט ומשכנע יותר: זה פשוט טריק של עריכת וידאו מחוכמת. תחילה צולם הסרטון של הכדור פוגע במראה וחוזר אל היד, תוך שהמצלמה מכוונת כלפי מטה. לאחר מכן, הוטל שוב הכדור לעבר המראה כשהמצלמה מצלמת ישר לפנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

שני הסרטונים הללו חוברו יחד, כשאחד הכדורים הוסר באמצעות עריכת מחשב בכדי להשלים את האשליה. לא משוכנעים? בסרטון הבא תוכלו לראות את מפוצץ האשליות משחזר את הטריק באופן מדויק, לצד הסברים מסקרנים על תהליך היצירה. נו, לא באמת חשבתם שקווין פרי משחק בכדור עם עצמו, נכון?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

הסרטון המקורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההסבר בקצרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully