וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: HTC תייצר השנה שני מכשירי נקסוס חדשים

אילן גלר

4.5.2016 / 7:23

אחרי שיתוף פעולה מוצלח עם חברות כמו סמסונג, LG, מוטורולה ו-וואווי, גוגל חוזרת ליצרנית הראשונה איתה פיתחה סמארטפון. לפי ההדלפה של איבן בלאס, החברה הטאיוונית עובדת על שני מכשירים שיושקו השנה

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: HTC10, הדגם האחרון של החברה)

איבן בלאס, המוכר יותר בשם הכינוי Evleaks, הוא מדליפן סדרתי שמצליח לשים את ידיו לעתים קרובות על מידע מדויק הנוגע למכשירי סמארטפון עתידיים. וגם הפרסום האחרון שלו מסקרן; איבן משוכנע כי חברת HTC הטאיוואנית עובדת בימים אלו על לא פחות משני מכשירים חדשים בסדרת הנקסוס של גוגל, שיצאו לקראת סוף השנה - בדיוק בזמן להשקת מערכת ההפעלה החדשה Android N.

ל-HTC היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה עם גוגל. למעשה, מכשיר האנדרואיד הראשון בהיסטוריה היה מתוצרתה. אולם בשנים האחרונות, בחרה גוגל לייצר את מכשירי הנקסוס שלה במשותף עם סמסונג, LG, מוטורולה ו-וואווי. HTC עצמה נקלעה לקשיים פיננסיים, כך שייתכן כי גוגל נחלצת במקרה זה לעזרתה על מנת שלא לאבד שותפה ותיקה ויצרנית סמארטפונים מצטיינת, גם אם לא מצליחה כמו פעם.

לא יהיה זה ניחוש פרוע להניח כי מכשיר הדגל הנוכחי של HTC, ה-HTC 10 המתקדם, יהווה בסיס לפחות לאחד משני דגמי הנקסוס עליהם עובדת החברה. חשוב לזכור שאת מכשירי הנקסוס מתכננים בגוגל וייתכן כי מארז המתכת היוקרתי שלו יוחלף בחומרים זולים יותר בגרסת הנקסוס, אם כי החומרה עשויה לזכות דווקא למקצה שיפורים שכן המכשיר החדש יגיע לחנויות רק לקראת סוף השנה הנוכחית.

ההדלפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנקסוסים החדשים ייראו כמו ה-HTC 10?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully