וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב "יד אחת" ומה עוד? עדכונים במקלדת של אנדרואיד

4.5.2016 / 9:34

יש בחנות האפליקציות של גוגל לא מעט מקלדות חיצוניות אבל נראה שרובנו עדיין משתמשים בסמארטפון במקלדת המובנית של גוגל. כעת היא זוכה לכמה עדכונים שאמורים לשדרג משמעותית את חוויית השימוש

אישה שוכבת במיטה ומשתמשת בסמארטפון. ShutterStock
עדכוני ממשק לצד שיפורים במערך המחוות./ShutterStock

מעטים מאתנו חושבים על מקלדת הסמארטפון שלנו כעל אפליקציה אבל בפועל זה מה שהיא, בין אם מדובר בגרסה המובנית של גוגל או במקלדת שהתקנתם מחנות האפליקציות. קל מאוד להתקין מקלדת חדשה אבל רבים בוחרים להשתמש בברירת המחדל של מערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת זוכה המקלדת של גוגל לשפע של עדכונים מהותיים וחיוניים, שכדאי להכיר.

עדכון 5.0 למקלדת של גוגל מגיע לאחר תקופה נטולת חידושים. השדרוג כולל עדכוני ממשק לצד שיפורים במערך המחוות. בין הפיצ'רים החדשים שדווחו ברשת ניתן למנות אפשרות הגדרת גבולות למקשים, מצב עבודה ביד אחת, אפשרות לחיצה ארוכה לשליפת סמלים לשימוש זריז, אפשרות להגדיר את גובה המקלדת מתחתית המסך ועוד.

אחרי התקנת העדכון תוכלו לבחור האם לחלוק מקטעי טקסט עם גוגל כדי לסייע בשיפור ביצועי המקלדת, ולהסיר הצעות השלמה אוטומטית באמצעות גרירה. הקלדה באמצעות מחוות זכתה גם כן לעדכון, הוסרה התצוגה המוקדמת הדינמית בהצעות האוטומטיות, וניתן כעת למחוק מילים שלמות באמצעות החלקה שמאלה על מקש Delete.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד החידושים: שינוי הגובה של המקלדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

החלקה ימינה או שמאלה באזור מקש הרווח תאפשר שליטה על סמן המחוות, גישה מהירה למקלדת מספרים (Numpad) ואימוג'י. ערכות holo הוסרו במסגרת העדכון, כחלק משינוי ממשק שהפכו אותן לבלתי נחוצות. עדכון שימושי נוסף ויעיל במיוחד הופך את שורת ההצעות האוטומטיות לשורת מספרים, שיחסכו לכם את המעבר בין תצוגת האותיות לספרות.

העדכון כולל תמיכה מלאה בקידוד יוניקוד 9, שצפוי לשנות את האופן בו מוטמעים אימוג'י, והוא יגיע למשתמשים בהתאם למיטב המסורת הגוגלית, באופן הדרגתי. כמה אתרים כבר מציעים את הקבצים להורדה ישירה, למי שלא רוצה לחכות לעדכון הרשמי בחנות האפליקציות של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully