וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקליק ולהתרגז: ההורים העשירים של אינסטגרם

6.5.2016 / 8:38

חייהם הנוצצים של ילדי העשירים מוצגים כבר שנים בעמוד Rich Parents of Instagram ברשת החברתית לשיתוף תמונות וכעת מגיע העמוד שחושף את חייהם מלאי הבלינג של הוריהם. וזה מעצבן כמעט באותה המידה

מערכת וואלה!

מאז ימי בוורלי הילס 90210 בשנות ה-90, ילדי העשירים מעולם לא היו ביישנים במיוחד בנוגע לאורח החיים הראוותני שמאפשר להם ההון של הוריהם. כשזה נוגע לרשתות חברתיות, עמודים המוקדשים לחייהם של הילדים העשירים של אינסטגרם, שלא לומר של ברוני פשע וסמים, הפכו לדבר נפוץ ושגרתי, מהסוג שתושבי הרשת אוהבים לשנוא.

אך אם תהיתם לעצמכם איך נראים חייהם של ההורים, שאחראים לעושר של ילדי האלפיון העליון, כעת גם התשובה הזו ממתינה לכם באינסטגרם, עם מפגני ראווה הכוללים בקבוקי שמפנייה ושעונים בעלות של מאות אלפי שקלים, מכוניות פאר כגון פרארי ולמבורגיני, ושאר סמלי הסטטוס הנוצצים המזוהים עם האליטה. בצד התגובות תוכלו למצוא לא מעט מירמור על חוסר המודעות והרגליהם המגונים של מי שכסף הוא לא בעיה בשבילם.

העמוד Rich Parents of Instagram ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מבית פייסבוק צועד בעקבותיו של העמוד הפופולרי Rich Kids of Instagram, כפי שברור משמו, ולצד סמלי היוקרה כולל כמיטב המסורת גם לא מעט התייחסות לתרבות העשירה והדושבגית, כמו למשל בפוסט בו נראית למבורגיני שעוצבה ברוח הבאטמוביל, עם הכיתוב המתנשא "לא עבור איכרים".

לצד פוסט אחר נכתב "אני אוהב כשאיכרים מעריצים את הרכב שלי", שלא התקבל ברוח טובה במיוחד בקרב המגיבים. לעתים מוקדשים הפוסטים גם לקיטורים על הילדים כפויי הטובה של אותם הורים מיליונרים. "הבן שלי הוא פרחח מפונק", נכתב באחד הפוסטים בו נראים צמד שעונים סופר-יקרים, עם הכיתוב "ביקשתי יאכטה אבל... תודה אבא". צאצא אחר בחר לשתף את תמונת רכב שטח ה-BMW שקיבל בירושה, ולצדו הכיתוב "סופסוף קיבלתי את האוטו המחורבן של אבא שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully