וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלת היופי: תכירו את השוטרת הלוהטת שכבשה את הרשת

13.5.2016 / 6:29

אדריאן קולסזה היפייפיה מחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 95,000 עוקבים בו היא חולקת שפע תמונות של גופה החטוב. לא מדובר בעוד דוגמנית כי אם בקצינת משטרה בכירה שטוענת שלבוסים שלה אין שום בעיה עם העניין, כל עוד אינה חושפת חזה

אינסטגרם

קצינת משטרה בכירה הפכה לאושית רשת לאחר שהחלה לפרסם תמונות של גופה החטוב בחשבון האינסטגרם שלה. אדריאן קולסזה מגרמניה היממה את הגולשים בגזרתה החטובה ואפילו הצליחה לשמור על יחסים טובים עם הבוסים. לדבריה, הם מאשרים את פרסום התמונות הלוהטות כל עוד הן נשארות "מכובדות".

לקולסזה בת ה-31 95,000 עוקבים באינסטגרם, שנהנים מתמונות שלה עושה כושר ומשוויצה בבטן חטובה בטופים צבעוניים. התגובות הנלהבות כוללת גולשים שמבטיחים לעבור על החוק אם יש סיכוי שהשוטרת היפה תעצור אותם. שגרת הספורט שלה כוללת חמש ביקורים בחדר הכושר בשבוע, מיד לאחר משמרת במשטרה.

קולסזה טוענת שהסוד שלה לגזרה המושלמת שלה הוא 30 אחוז ספורט ו-70 אחוז אכילה נכונה. אחת המנות האהובות עליה היא דייסת חלבון המורכבת מחלבונים ושיבולת שועל. לדבריה אין בכוונתה להיות פרובוקטיבית אלא לעודד נשים להיות בריאות ובכושר טוב. "אני מכוונת את התמונות שלי בעיקר לנשים, לא גברים", היא אמרה.

עוד באותו נושא

תמונת "השוטרת הלוהטת" שמשגעת את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully