וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מלחיץ: כך תוכלו לראות את כל התמונות שמישהו עשה להן לייק בפייסבוק

אילן גלר

8.5.2016 / 5:29

היסטוריית הלייקים שלנו לא רק מתועדת בדקדוק, אלא גם זמינה לכל אחד כך מתברר - כל מה שצריך לעשות כדי לראות את כל התמונות שמשתמש ספציפי עשה להן לייק זה להקליד שלוש מילים

פייסבוק. ShutterStock
זה פיצ'ר לא באג./ShutterStock

כשאתם עושים פעולה כלשהי בפייסבוק, לייק או פוסט, אתם לבטח מודעים לעובדה שהיסטוריית התגובות שלכם נשמרת לאורך שנים, ומתברר שכלל לא קשה לכל אדם, גם אם הוא אינו מכיר אתכם במציאות, לחפור בהיסטוריה הזו. רוצים לדעת כמה זה קל? הטיפ הזה יאפשר לכם לבחור פרופיל ולראות תוך כמה רגעים את כל התמונות שהוא עשה להן לייק. כל שנדרש לכך הוא להקיש שלוש מילים.

לכו לשורת החיפוש בראש הפיד והקלידו את הצירוף "Photos Liked By", ולאחריו את שם המשתמש שאת ההיסטוריה שלו הייתם רוצים לראות. לחצו על מקש האנטר במקלדת, ומיד תופיע בפניכן רשימה עם התמונות. בבוקסה שנפתחה עם קולאז' התמונות לחצו על See More כדי לראות את הרשימה המלאה של תמונות שאותו אדם עשה עליהן לייק, מהרגע שבו הצטרף לרשת החברתית ועד אותה דקה ממש.

אין דרך פשוטה להסיר מהרשת את הרשימה הזו או לחסום אותה בפני חברים, פרט למחיקת חשבון הפייסבוק שלכם כולו. מטרתה של פייסבוק היא כמובן לאפשר לכם להכיר טוב יותר זה את זה ולמצוא תמונות ותכנים מעניינים בקלות, אך כרגיל ההשלכות לגבי פרטיות המשתמשים אינן תמיד הקריטריון החשוב ביותר בזמן שהחברה מוסיפה תכונות חדשות לשירות הפופולרי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שצריך זה להקליד שלוש מילים ואת שם הפרופיל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully