וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתחננת: "הפסיקו לשלוח הודעות לסוחר הסמים שעצרנו"

אילן גלר

9.5.2016 / 6:32

עד כמה לא בטוח לשלוח סמס לדילר? רק תסתכלו בתמונה שפרסמה משטרת אוהיו אחרי מעצר של סוחר קריסטל מת' ובפוסט המבקש להפסיק לשלוח הודעות

מערכת וואלה

סטיב נוטמן, סוחר סמים מאוהיו, נעצר על ידי המשטרה לאחר שתועד מוכר קריסטל מת'. בין חפציו, בעת המעצר, היה גם מכשיר סמארטפון ששימש אותו בעיקר לקבל הזמנות ולתאם עסקאות סמים. הלקוחות של סטיב נהגו עד ממש לאחרונה לשלוח אליו מסרונים עם בקשתם וזמן מבוקש למפגש והוא חוזר אליהם עם מחיר, זמן ומקום.

מאחר והלקוחות הללו לא ממש עודכנו בדבר המעצר, הם המשיכו לשלוח הודעות למכשירו של סטיב. בתחילה שמחו השוטרים על ההזדמנות, שכן כל אותם לקוחות חשודים כעת בהחזקת סמים ויזכו לביקור אישי. אולם לאחר כמה זמן החל זרם הסמסים להעיק עליהם. המצב הפך כה אבסורדי עד שהמשטרה המקומית אף דאגה לפרסם פוסט בפייסבוק ובו ביקשה רשמית מלקוחותיו של סטיב להפסיק לסמס לו.

"אנחנו מנסים לקרוא את כל ההודעות שלכם ועוברים על רשימת אנשי הקשר, אבל אתם ממשיכים לסמס ולהתקשר וזה כבר ממש מציק", נכתב בפוסט. "קודם כל, בהחלט אין לו סמים למכור לכם כרגע. שנית אין שום צורך שתתקשרו - אנחנו כבר נגיע אליכם בהקדם. וחוץ מזה, צליל ההודעות שלו ממש נורא! תודה רבה על הסבלנות".

התגובה של המשטרה זכתה לכ-26 אלף לייקים ומספר דומה של שיתופים. כמעט 3,000 תגובות יש לפוסט הזה עד כה ורובן משועשעות מהסיבוב הוויראלי שעשו השוטרים על הסמארטפון המפליל, לפני שהם השתמשו בו כדי להכיר מקרוב את כל לקוחותיו של נוטמן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully