וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין אסרה על נשים לצלם סרטונים שלהן אוכלות בננה "באופן מגרה"

15.5.2016 / 8:52

הפופולאריות של אתרי הצפייה הישירה בסין נמצאת בעליה, אולם הרשויות השמרניות חוששות מסרטונים פרובוקטיבים. הוראה ביזארית אוסרת כעת על נשים לצלם את עצמן אוכלות בננה בצורה אירוטית. "הן פשוט יתחילו לאכול מלפפונים"

יוטיוב

הרשויות בסין הוציאו לאחרונה צו חדש וביזארי, לפיו לאתרי צפייה ישירה אסור להעלות סרטונים בהם נראות נשים אוכלות בננה "בצורה מפתה". לפי ההוראות החדשות האתרים חייבים להיות ערניים כדי לוודא שגולשים לא משתפים בסרטונים הכוללים אכילה "אירוטית" של בננה.

באפריל האחרון, משרד התרבות הסיני הודיע שהוא חוקר מספר אתרים פופולארים בעקבות החשש שהם משתפים בחומר ש"פוגע במורל החברתי". אך למרות הניסיון להשבית אותם הפופולאריות של אתרי הצפייה הישירה במדינה עולה, בייחוד כאלה הכוללים מצלמות רשת בהן מופיעות נשים צעירות.

אישה אוכלת בננה. צילום מסך
חברה אוכלת ארוחת בוקר מזינה./צילום מסך

לפי נתוני "ניו אקספרס דיילי" שלושה רבעים מהגולשים בסין הם גברים ו-26 אחוזים מתוכם מתחת לגיל 18. הגולשים ההמומים כעסו על הגזירה המוזרה והחלו להציע דרכים לעקוף אותה. גולש אחד טען שהבנות פשוט יחליפו את הבננה בירק פאלי אחר: "הן פשוט יתחילו לאכול מלפפונים, ואם זה לא טוב אז בטטות".

ממשלת סין הנוכחית היא מהמחמירות בעולם בחוקי האינטרנט. רשתות חברתיות נמחקות באופן קבוע אם יש בהן מתיחת ביקורת על הממשל ואתרי חדשות זרים נחסמים.

עוד באותו נושא

הוא רק נראה תמים: רובוט סיני לפיזור הפגנות - עם שוקר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • בננות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully