וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר: "מאבטחי אפל זרקו אותי ממטה החברה"

אילן גלר

10.5.2016 / 6:20

מי הבוס? ראש עיריית קופרטינו דורש מאפל לשלם מאה מיליון דולרים על מנת לשפר את הכבישים ומסילות הרכבת של העיר. בראיון הוא סיפר על הפעם ההיא שניסה לדבר עם מנהל בחברה ונזרק החוצה

מנכ"ל חברת אפל טים קוק על רקע השעון החכם Apple Watch באירוע ההשקה של החברה בסן פרנסיסקו, ספטמבר 2015. רויטרס
אפל טים קוק, מנכ”ל אפל, ספטמבר 2015./רויטרס

העיר קופרטינו שבקליפורניה מוכרת בעיקר במקום מושבו של מטה ההנהלה הראשי של אפל, אחת החברות העשירות והמצליחות בתבל. בעוד שרבים מתושביה מעריכים מאוד את החברה, ששמה אותם על מפת הטכנולוגיה העולמית, ראש העיר ברי צ'אנג דווקא לא מרוצה כלל מנוכחותה של ענקית הטכנולוגיה בקופרטינו, וטוען כי יחס החברה אליו לא פחות ממשפיל.

במקרה אותו תיאר לאחרונה בראיון לגארדיאן הבריטי, סולק צ'אנג ממטה אפל לאחר שניסה לשוחח עם בכירי החברה על השפעותיה הסביבתיות לפני כשלוש שנים. "הם אמרו שאיני יכול להיכנס, אני לא מוזמן", סיפר ברי. "לאחר מכן עזבתי ולעולם לא חזרתי".

כראש העיר, ברי מוטרד בעיקר מכך שמטה החברה - שצפוי לעבור בשנה הבאה למבנה המשרדים הגדול ביותר בעולם - מכביד מאוד על תשתיות התחבורה של העיר, שאינה מרכז עסקי חשוב או מרכזי במיוחד פרט לנוכחותה של אפל.

"אפל לא מוכנה לשלם לנו גרוש", טוען ראש העיר הממורמר. "הם עושים רווח אדיר וצריכים לקחת אחריות על העיר אבל הם לא עושים זאת. הם פשוט מנצלים אותנו". צ'אנג דורש מאפל לשלם מאה מיליון דולרים על מנת לשפר את הכבישים ומסילות הרכבת של קופרטינו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully