וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנדר-מסור-אופנוע - המצאה מטורפת לכל אירוע. צפו

אילן גלר

13.5.2016 / 6:44

מה קורה כשבלוגר מוכשר מחליט להתפרע עם בלנדר, מסור ממונע רב-עוצמה וחלקי אופנוע? אנחנו מקבלים את הדבר המפלצתי הזה שמסוגל לטחון בערך הכול

צילום מסך

לבלוגר מייקזאורוס (Mikesaurus) התחשק לפנק את עוקביו באתר Instructables לכבוד החג המקסיקני "סינקו דה מאיו" בגאדג'ט מטורף במיוחד. התוצאה היא אחת ההמצאות המשוגעות שראינו - מכשיר המשלב בין בלנדר, מסור ממונע רב-עוצמה וחלקי אופנוע.

כפי שתוכלו לראות בסרטון, השילוב הלא-טבעי של הרכיבים הוליד בלנדר מפלצתי שלהביו מופעלים על ידי מנוע של מסור ובקר העוצמה היא למעשה מצערת של אופנוע. על מנת שכלי המטבח הפרנקנשטייני הזה לא יהפוך למסוכן מדי, הסיר מייק את רצועת הניסור ממנו והחליף אותה בשרשרת אופניים.

המנוע של המסור חובר ישירות לבלנדר, ומצערת האופנוע מאפשרת שליטה מדויקת במיוחד - וגם תחושה יוצאת דופן בעת הפעלת המפלצת הזו. בהחלט ייתכן כי זהו אחד הבלנדרים החזקים ביותר בעולם, והוא מסוגל לרסק ולטחון משקאות בתוך שברירי שנייה, וגם להשמיע רעש מחריש אוזניים בזמן הפעולה.

אם אתם משוגעים מספיק על מנת לנסות ולהרכיב בלנדר כזה בעצמכם, בבלוג של מייק תוכלו למצוא הוראות מפורטות הכוללות את כל המרכיבים והכלים הדרושים, צעדי הפירוק וההרכבה וצילומים מפורטים של כל צעד בדרך. אפשר גם להוריד את המדריך כולו בקובץ PDF ולגשת מיד לעבודה.

בלנדר מסור. צילום מסך
הופך הכול לשייק./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully