וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן הזה של קפטן אמריקה באמת חוזר חזרה. צפו

אילן גלר

15.5.2016 / 5:52

אלן פן וגרנט אימהרה מסדרת הטלוויזיה הפופולרית מכסחי המיתוסים בנו את המגן המפורסם ואת התותח של איירון-מן כדי להוכיח לכולנו שאנחנו עוד רחוקים מאוד מהוליווד

צילום מסך

אלן פן וגרנט אימהרה הם צמד מהנדסים האחראי לאפקטים הקולנועיים בכמה וכמה סרטים מפורסמים, וגם מוכרים בזכות הניסויים השונים שהם ערכו במסגרת סדרת הטלוויזיה הפופולרית מכסחי המיתוסים (Mythbusters).

לאחרונה החליטו השניים לאתגר זה את זה בפרויקט מלהיב במיוחד: ניסיון לשחזר את המגן של קפטן אמריקה ואת תותח הלייזר המפורסם של איירון מן, בגרסאות שבהן ניתן באמת להשתמש בעולם האמיתי.

בסרטי הקולנוע, קפטן אמריקה מסוגל להשליך את המגן שלו על קירות, חפצים ואנשים ולאחר מכן לעמוד במקומו ולהמתין שהוא יסיים לעשות את הסיבוב שלו לפני שהוא חוזר לבד. אפילו ספיידרמן תוהה, בסרט "מלחמת האזרחים" שיצא לאחרונה, איך המגן הזה מפר את חוקי הפיזיקה?

גרנט אימהרה מגן. צילום מסך
המגן הזה לא יצליח לעצור אפילו בלון מים - אבל הוא חוזר לבד!/צילום מסך

בגרסה הריאליסטית של פן, המגן מותקן למעשה על רחפן צעצוע פשוט, שעבר שינויים אלקטרוניים ומכאניים על מנת שיוכל לטוס קדימה במהירות ואז להסתובב ולחזור אל המפעיל. המגן הזה ממש לא עשוי מהמתכת העמידה בעולם, והוא אינו חסין לדבר, אבל הוא חוזר לבד כמעט כמו גרסת הקומיקס.

גרנט אימהרה, שכנראה חיפש דרך ליצור עותק אותנטי יותר של כלי הנשק הקולנועי, השקיע לא פחות מחמישה ימים רצופים ביצירת החלקים השונים של רובה הלייזר, בדיוק כפי שהוא נראה בסרט, באמצעות מדפסת תלת-ממד.

עוד 76 שעות נדרשו לצורך ניקוי והרכבת החלקים. בלב המצאתו התקין אימהרה את מקרן הלייזר הכחול החזק ביותר שניתן לרכוש ברשת באופן חוקי. גרנט מקווה כי בעתיד יוכל להחליף אותו במקרן לייזר תעשייתי או מחקרי, בעל עוצמה חזקה עוד יותר - כזו שתוכל להתחרות בגאדג'טים של איירון מן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully