וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: ויו - אינטליגנציה מלאכותית חדשה מהיוצר של סירי

אילן גלר

12.5.2016 / 8:15

היוצרים של סירי הציגו בכנס של TechCrunch אינטליגנציה מלאכותית משוכללת במיוחד שהצליחה להרשים אפילו את הקהל הציני והשחוק באירוע

אם אתם סבורים כי יכולותיה של העוזרת האישית הווירטואלית של אפל, סירי, מוגבלות יחסית, אתם בחברה טובה; הצוות האחראי לגרסה המקורית שלה, לפני שנרכשה על ידי אפל, בהחלט מסכים איתכם. בשנים שחלפו מאז מכרו את הטכנולוגיה, עובד הצוות על מה שהוא מגדיר כדור-הבא של האינטליגנציה המלאכותית - אפליקציה בשם "ויו" (Viv) שתספק מענה כמעט מידי למגוון רחב בהרבה של שאלות, ותתמשק עם כל אפליקציה אחרת.

עד כה היו אלו רק דיבורים, אולם באירוע של בלוג הטכנולוגיה הפופולרי TechCrunch בניו-יורק השבוע הוצגה הטכנולגיה של ויו לראשונה לקהל הרחב. זו הייתה הדגמה מרשימה למדי: ויו הצליחה לענות מיד על שאלות מורכבות, כדוגמת "האם הטמפרטורה תהיה גבוהה יותר מ-21 מעלות סמוך לגשר הזהב אחרי השעה חמש בערב מחרתיים?" (התשובה, אגב, הייתה לא). ויו הצליחה גם להזמין מונית UBER לאירוע, להעביר תשלום של 20 דולרים ולהזמין זר פרחים - כל זה תוך שימוש באפליקציות חיצוניות.

בנוסף, לפי דברי המפתחים ויו אינה זקוקה לתכנות מראש על מנת לדעת לענות לשאלות, שכן היא מסוגלת לתכנת את עצמה וללמוד מהמשתמשים. דבר אחד שאינו ברור עדיין בשלב זה הוא מתי נוכל להשתמש בטכנולוגיה המרשימה הזו בעצמנו? הצוות לא מוכן לחשוף האם בכוונתו להשיק אפליקציה עצמאית, לחבור לאחת ממערכות ההפעלה המובילות בשוק, או שמה תקוותו היא כי אפל שוב תרכוש את המוצר ותשלב אותו במכשיריה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשעבדי אותנו עדיין, בסדר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully