וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל טרנסלייט משתדרגת: תרגום בלחיצה מכל אפליקציה במכשיר

אילן גלר

15.5.2016 / 10:03

אפליקציית התרגומים מבית גוגל מביאה את כישורי השפה שלה כעת לכל אפליקציה שמותקנת במכשיר - כל מה שצריך לעשות הוא לסמן את הטקסט ולקבל תרגום מיד

צילום מסך

אפליקציית התרגום הפופולרית של גוגל זכתה לאחרונה לעדכון משמעותי, בגרסת האנדרואיד ובגרסת ה-iOS במקביל. העדכון כולל תכונות חדשות שהופכות את האפליקציה לזמינה ויעילה יותר, בדרך להגשמת החזון של תרגום מידי מכל שפה לכל שפה, מה שיאפשר לדוברי שפות שונות לתקשר זה עם זה בקלות.

בגרסת האנדרואיד, כוללת כעת גוגל טרנסלייט תכונה בשם Tap to Translate ("לחץ לתרגום"), המתרגמת כל מילה או משפט המסומן בכל אפליקציה במכשיר - ולא רק בתוך אפליקציית התרגום עצמה. פשוט מסמנים את הטקסט, ולוחצים על אייקון התרגום המופיע בצדו העליון של המסך. עד כה תכונה זה פעלה רק בתוך אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ ואפליקציית הטיולים TripAdvisor, אך מעתה כאמור השירות זמין בכל האפליקציות המותקנות על המכשיר.

גרסת ה-iOS אומנם לא מתחדשת בתכונה זו (אפל לא תאפשר לגוגל גישה חופשית כל כך למערכת ההפעלה), אך כוללת כעת אפשרות לתרגום ב-52 שפות גם כשהמכשיר אינו מחובר לרשת האינטרנט. בנוסף, תכונת ה-Word Lens, המתרגמת בזמן אמת שלטים וכתובות באמצעות המצלמה, תומכת כעת גם בסינית. זה בוודאי יקל על המטיילים במזרח אסיה שאינם דוברים את השפה המקומית.

אפליקציית תרגום גוגל. צילום מסך
לתרגם כל שפה מכל אפליקציה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully