וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירה מוקדמת של HTC 10 בישראל. כמה הוא יעלה?

16.5.2016 / 10:53

עם תג מחיר גבוה יותר מגלקסי S7 כנראה שביצרנית הסלולר הטאיוונית ממש בטוחים במכשיר הדגל החדש שלהם. מצד שני, באמת יש לו מפרט מאוד מפנק אבל לא בטוח שמצדיק את הסכום

יח"צ - חד פעמי

יצרנית הסמארטפונים הטאיוונית HTC זכתה לפני כמה שנים לפופולריות גדולה מאוד, גם בשוק הישראלי, אך בשנתיים האחרונות הדגמים שלה לא מצליחים לרגש או לסחוף את המשתמשים, למרות שמדובר במכשירים לא רעים בכלל. השמועות שגוגל חוזרת ל-HTC בשביל הנקסוסים הבאים ומכשיר הדגל שהושק לפני כחודש אמורים להחזיר אותם למסלול.

HTC 10 נועד להוות ספינת דגל שתתחרה במכשירים היוקרתיים של אפל וסמסונג. החברה טוענת כי הוא המכשיר מציג יכולות יוצאות מגדר הרגיל בתחום איכות הסאונד, אך לא רק.

HTC 10 ימכר בגרסאות של 32 או 64 גיגה לאחסון, עם אפשרות להרחבה עד 2 טרהבייט באמצעות כרטיס MicroSD. למכשיר מסך Super LCD5 בגודל 5.2 אינץ' בטכנולוגיית Quad HD עם זכוכית Gorilla 4 מחוזקת במיוחד, מעבד קוולקום סנאפדרגון 820 מתקדם עם 4 גיגה RAM זיכרון.

HTC 10.
HTC 10 - מפרט מכובד ותג מחיר גבוה במיוחד.

המכשיר מגיע עם מחבר USB מסוג C, המתאים לטעינה מהירה, רכיב NFC, חיבור בלוטות' 4.2, צילום וידאו 4K עם אודיו באיכות גבוהה (Hi-Res Audio) וסורק טביעות אצבע. כל העסק פועל על סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה מכובדת הניתנת גם להסרה והחלפה. ל-HTC 10 מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל עם מנגנון ייצוב אופטי ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל.

חברת Touch Group, היבואנית הרשמית שלHTC בישראל, תחל לשווק את ה-HTC 10 ברשתות השונות כמו KSP, באג, אייבורי, בסט מובייל ועוד. חודש לאחר מכן הוא ישווק אצל מפעילות הסלולר: פרטנר, סלקום ופלאפון. מחירו המומלץ לצרכן יהיה לאחר ההשקה 3,599 שקלים - שזה יותר מגלקסי S7 - ומי שיירשם למכירה המוקדמת, באתר של חברת טאץ' גרופ, יוכל לרכוש אותו בסכום של 3,399 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • HTC 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully