וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות הפתעות: איך לאסוף מידע מקדים על דייט טינדר?

19.5.2016 / 6:12

פרופיל המשתמש בטינדר נותן מעט מאוד מידע אבל זה לא אומר שאתם חייבים להישאר בחשכה; הטיפים הפשוטים האלה יאפשרו לכם לדעת קצת יותר על הצד השני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה מספיקה כדי לקבוע דייט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המילה טינדר הפכה כבר לביטוי נרדף להיכרויות ברשת. האפליקציה, שהושקה לפני כארבע שנים, הגיעה לשיא שנתיים לאחר מכן ובשנת 2014 כבר חגגה יותר ממיליארד החלקות בין פרופילים. השינוי שטינדר הביאה היה למעשה האנונימיות והבחירה המהירה בבני או בנות זוג פוטנציאליים באמצעות תמונות ומעט טקסט. אך בעוד ששוק הבשר התפתח והפך לסטנדרט בעולם הדייטים, אך אליה וקוץ בה.

בעת שטינדר מנסים לשמור על אנונימיות ככל שניתן, כל דייט הופך כך כמעט לבליינד-דייט; למרבה המזל עדיין ישנן שיטות ריגול פשוטות לדעת מי נמצא מול מסך הסמארטפון שלכם, עוד לפני שהתחלתם לדבר איתו או איתה. אז רגע לפני שאתם עושים לייק, או שכבר מצאתם התאמה ואתם רוצים להכיר עוד קצת את הבן אדם, קבלו כמה טיפים שיאפשרו לכם להגיע לדייט מוכנים יותר (או לוותר על הדייט אם תגלו משהו שלא ימצא חן בעיניכם).

קודם כל - ברמה הכי בסיסית - פשוט חפשו את שם הדייט בגוגל. תופתעו לגלות כמה מידע יש שם, מפגישות מחזור ביסודי ועד מידע זמין לציבור על מעצרים או התנהלות משפטית. הפעולה השנייה שכדאי לבצע היא לחפש את תמונות הדייט באמצעות Google Images.

יושבת מתוסכלת מול מחשב. ShutterStock
לא בטוח שתאהבו את מה שתמצאו./ShutterStock

ענקית החיפוש גוגל לא מבצעת רק חיפוש טקסטים אלא גם חיפוש לפי תמונות. כדי לבצע את החיפוש ראשית שמרו צילום מסך עם התמונה של הדייט בטינדר ולאחר מכן חתכו אותה כך שלא יישארו שוליים לבנים. בחיפוש גוגל לחצו על "תמונות" בתפריט העליון (ליד התמונה שלכם) ופשוט גררו את התמונות ששמרתם על המחשב לשדה החיפוש.

אם תמונה דומה או אותה התמונה בדיוק חשופה לציבור, גוגל ידע למצוא אותה ואפילו להציע תמונות נוספות של אותו אדם, אם יש בארכיון של מנוע החיפוש. בנוסף, אם מישהו משתמש בתמונות לא שלו, ניתן לזהות כך מי באמת האיש שמאחורי התמונה.

כעת חפשו את שם הדייט בפייסבוק ובעוד כמה שדות חיפוש ברשתות חברתיות כמו טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס (פה גם תוכלו אולי לאתר את כתובת המייל של הדייט) ועוד. ברגע שיש לכם את כתובת המייל (אם באמצעות שיטוט ברשת או שהכתובת מופיעה בתיאור הפרופיל בטינדר) שווה לחפש גם אותה בגוגל ולהגיע לעוד מקורות מידע ובעיקר ללוחות שם במקרים רבים חובה לפרסם כתובת דוא"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
חיפוש מוקדם מונע מפח נפש בשלב מאוחר יותר./ShutterStock

בפייסבוק החליטו להעביר את מיקום הפילטרים למיקום מסתור (בלינק הזה) אך ברגע שתשתמשו בחיפוש המתקדם תוכלו לאתר אולי את הפרופיל של הדייט באמצעות פרטים נוספים שהוא יספק לכם כמו מקום העבודה, עיר מגורים, תיכון וכו'.

זה לא יהפוך אתכם לרבי-מרגלים בעלי יכולות חיזוי דייטים, אבל אין ספק שלדעת קצת יותר על הבחור או הבחורה בצד השני יכול לשדרג משמעותית כל דייט, או לחסוך מפח נפש כבד כבר בשלב הסינון.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully