וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שאומר לכם מתי תמותו ואיך

אילן גלר

17.5.2016 / 9:36

טוב, אף אתר לא יכול לחזות בדיוק מתי תמותו, אבל האתר של מומחה ניתוח המידע, נתן יאו, מספק תובנות סטטיסטיות שעשויות להצביע על גורמי הסיכון העיקריים בהתאם לנתונים שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה הסיכוי שלנו לשרוד עד גיל 100?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הייתם יכולים לדעת בדיוק מתי ואיך תמותו, האם הייתם מעוניינים במידע הזה? במידה והתשובה חיובית, האתר החדש שהוקם על ידי מומחה ניתוח המידע נתן יאו מספק תובנות סטטיסטיות לכאורה מדויקות המעריכות את גורמי המוות הסבירים ביותר עבורכם, ועד איזה גיל אתם צפויים לשרוד.

המידע באתר מבוסס על נתוני הפטירה שנאספו בארה"ב בין השנים 1999 עד 2014. כדי לקבל את המספרים הרלוונטיים עבורכם, יהיה עליכם להקליד את מינכם, גילכם והשתיכותכם האתנית. לאחר מכן יבצע האתר חישוב של גורמי המוות הסבירים ביותר עבורכם, ויאפשר לכם לבדוק מה הסיכוי שלכם להגיע לגיל מסוים - ואילו גורמי מוות הם המשמעותיים ביותר עבור קבוצת האוכלוסיה אליה אתם משתייכים.

"הנקודה העיקרית של הסימולציה שיצרתי היא שאחוז הנפטרים בשנים הראשונות של החיים נמוך בהרבה מבשנים המתקדמות, אך עבור אלו הנפטרים בגיל הצעיר סביר יותר להניח כי מדובר בגורם חיצוני כלשהו ולא במחלה", מסביר יאו. "מעל לגיל 80, קיים סיכוי של יותר מ-40 אחוזים שגורם המוות שלכם יהיה קשור בתנאי הסביבה, ללא קשר להשתייכותכם הדמוגרפית".

[לאתר]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully