וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי P9 עם העדשה הכפולה הושק בישראל. כמה הוא יעלה?

18.5.2016 / 10:32

ה-P9 מגיע עם 3 גיגה זיכרון RAM, מסך 5.2 אינץ', 32 גיגה לאחסון, מעבד מתומן-ליבות חזק וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה. ועם תג מחיר תחרותי במיוחד ביחס למה שמקבלים

יח"צ - חד פעמי

כחודש לאחר שהושק בעולם, וואווי P9 מגיע גם לישראל במחיר אטרקטיבי. "משפחה מוציאה אלפי שקלים על טלפונים סלולריים כל כמה שנים", אומר קובי כליף, מנכ"ל וואווי בישראל. "הבשורה שלנו היא להביא מחיר אטרקטיבי בישראל למרות שהמחיר באירופה לא נמוך במיוחד".

כחלק מהמאמצים השיווקיים להחדרת המותג וואווי לישראל, החברה החליטה לסבסד את עלות המיסוי הגבוהה בארץ (25 אחוזים) ולשווק את ה-P9 במחיר שלו באירופה - 2,599 שקלים וישווק בצבעים שחור ולבן. ה-P9 מורכב ממעטפת זכוכית באיכות גבוהה ואלומיניום, המשמש בתעשייה האווירית. בניגוד לעיצוב המלבני של ה-P8, לדגם החדש יש קצוות מעוגלים מעט, שמעניקים לו מראה קרבי יותר ויוקרתי יותר.

גל גדות, שהובילה את הקמפיין של ה-P8 בארץ יחד עם מוקי, תשתתף בקמפיין גם של הדגם החדש למרות מעמדה החדש ככוכבת קולנוע בינלאומית.

וואווי P9 תמונות ראשונות ביד. אורן דותן, לונדון, מערכת וואלה! NEWS
מחיר אטרקטיבי של 2,599 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן, לונדון

ה-P9 מגיע עם 3 גיגה זיכרון RAM, מסך בגודל 5.2 אינץ', 32 גיגה לאחסון פנימי, מעבד Kirin 955 חדש עם שמונה ליבות של 2.5 גיגה-הרץ, המאפשר רמת ביצועים גבוהה וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה בצפיפות גבוהה, שאמורה להעניק למשתמשים חיי סוללה ארוכים במיוחד. מניסיון שלנו, חיי הסוללה טובים אבל לא חריגים באריכותם, גם ביחס לסוללות בנפח דומה.

גולת הכותרת בעיצוב של המכשיר הזה היא שתי העדשות בגב המכשיר, אבל הן לא שם רק בשביל הרושם. ל-P9 שני חיישני מצלמה אחוריים של 12 מגה פיקסל, עם פיקסלים מוגדלים לצילום איכותי יותר, המיוצרים על ידי חברת המצלמות הוותיקה לייקה. חיישן אחד RGB בצבע מלא והשני מונוכרומטי לצילומי שחור-לבן. השילוב ביניהם אכן מצליח לייצר תמונות חדות וברורות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיישן מצלמה כפול של חברת לייקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשק המצלמה שודרג ומאפשר שליטה מלאה כמו במצלמות לייקה המקצועיות, ואפילו הקול שמשמיע המכשיר בעת סגירת הצמצם נשמע כמו הצליל האייקוני של מצלמות לייקה הישנות והמוכרות. על כל אלה וואווי ציידה את ה-P9 בטכנולוגיית Hybrid Focus הלוכדת תמונות במהירות, דיוק ויציבות גבוהות ביותר. המכשיר תומך בפוקוס משולש המבוסס על לייזר, חישוב עומק וניגודיות ובוחר אוטומטית את המצב שאמור להפיק את התוצאות הטובות ביותר בכל סביבה ותנאי תאורה.

ל-P9 אנטנה וירטואלית משולשת, שאמורה לאפשר למשתמשים קישוריות רצופה לרשתות סלולריות ו-Wi-Fi בדור הרביעי. בנוסף, המכשיר כולל טכנולוגיית Wi-Fi חכמה שיודעת לזהות איפה יש את הרשת הכי מהירה, ולא רק את האות הכי חזק מהראוטר.

כמו כן, למכשיר טכנולוגיית הגנה ביומטרית שפיתחה החברה, הכוללת חיישן זיהוי טביעת אצבע משופר (הכי מהיר ויעיל שנתקלנו בו עד היום), שאמור לאפשר הגנה על תכנים מסוימים השמורים במכשיר, ולא רק לפתוח ולנעול את הנייד. בנוסף משטח המגע בגב המכשיר מאפשר לדפדף בין תמונות ולשלוט בווילון ההתראות ביד שאוחזת במכשיר.

P9 פלוס, שהושק יחד עם ה-P9 בלונדון, ישווק בישראל בעוד כחודש וחצי והוא מציע מפרט משובח אפילו יותר. ל-P9 פלוס מסך גדול יותר של 5.5 אינץ', סוללה מוגדלת בקיבולת של 3,500 מיליאמפר-שעה, 4 גיגה זיכרון RAM וכנראה שתג המחיר שלו בארץ יהיה גבוה יותר בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully