וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע המפתחים של גוגל: איך יקראו לגרסה הבאה של אנדרואיד?

18.5.2016 / 18:37

גוגל הכריזה הערב על שורה של חידושים באירוע השנתי שלה, Google I/O: עוזרת דיגיטלית אישית, אפליקציית מסרים חדשה, התקן מציאות מדומה חדש ותחרות עולמית לבחירת שם לאנדרואיד N

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל הום - הספיקר שיהפוך אתכם לאיירון מן./מערכת וואלה!, צילום מסך

ועידת המפתחים של גוגל נפתחה הערב ולראשונה מזה 10 שנים, היא התקיימה במשרדי החברה שבקליפורניה. באירוע ששודר חי מסביב לעולם, ונמשך כשעתיים, חשפה ענקית האינטרנט מעמק הסיליקון את השירותים והמוצרים שלה בשנה הקרובה.
.
Google Home והעוזר הדיגיטלי - גוגל הציגה עם פתיחת האירוע עוזרת דיגיטלית הדומה ל-Siri של אפל וקורטנה של מיקרוסופט; סוג של שדרוג לשירות גוגל Now, העושה שימוש נרחב בידע העצום שגוגל צברה על המשתמשים.

"העוזר הדיגיטלי משתמש בצ'אט קולי ולאחר מכן משיב בשפה הטבעית. גוגל חכם מספיק כדי לדעת למה אתם מתכוונים", אמר סונדר פיצ'אי. "העוזר הדיגיטלי החדש של גוגל יהיה בטלפונים, באנדרואיד Wear, במכוניות וגם בחדר". כדי שהעוזר יהיה גם בכל חדר השיקה החברה את גוגל הום - הרמקול החכם החדש שמקשיב ויודע גם לענות. בשילוב עם האינטליגנציה החכמה של גוגל, מדובר בשילוב המזכיר את ג'רביס מסרטי איירון-מן.

"מוסיקה ובידור הם חלק גדול ממה שהופך את הבית לכיפי. לגוגל הום ספיקר שיכול להזרים את המוסיקה שלכם ישירות מהענן", אמר מריו קוירוז מחטיבת ה-Chromcast. "גוגל הום עובד עם מגוון שירותי הזרמת מוסיקה וניתן לשלוט עליו באמצעות הקול. ניתן גם לשלוח מוסיקה ישירות מהטלפון בעזרת Google Cast".

"מבחינת שימושיות גוגל הום והעוזרת האישית יכולים לכוון טיימר, לשמור תזכורות וכן הלאה. במערכות בתים חכמים הם יכולים לשלוט באורות בבית, בתרמוסטט ועוד. אבל מה שהופך את גוגל הום למוצלח במיוחד זו היכולת המובנית לחיפוש. בפנים יש כ-17 שנים של חיפוש מרחבי העולם. אם תתנו לו את ההרשאות, הוא גם יוכל להתחבר אל חשבון גוגל שלכם ולהתריע לכם על נסיעות, לוח זמנים וכל מה שמקושר לגוגל".

Allo - גוגל חשפה אפליקציית מסרים חדשה בשם Allo, הלומדת את המשתמש והופכת את השיחות לנוחות יותר. היא אפילו אמורה לסייע לנו להתבטא בקלות יתרה. למעשה, גוגל הכריזה על אפליקציית מסרים הממוקמת בין סנאפצ'ט לווטסאפ. כמו בסנאפצ'ט, ניתן לצייר על התמונה, להוסיף רגשות ועוד.

Allo מסוגלת לזהות תמונה ולהציע לכם תגובה חכמה שרלוונטית לתמונה. המוח של גוגל לומד להבין מה נמצא בתמונה לפרטי פרטים. אם תשלחו תמונה של כלב, למשל, המערכת תדע לזהות, עד דיוק של 90 אחוזים, האם הכלב ראוי לתגובה "כלב חמוד" או לא.

אחרי שווטסאפ הצפינה את השיחות שלה, כעת הגיע תור גוגל. "אנחנו מבינים שלפעמים אנשים רוצים להיות ממצב פרטי. לכן יש לנו את המצב Incognito ב-Allo. כל ההודעות מוצפנות ממשתמשי הקצה. יתרה מכך, ההודעות כוללות תאריך תפוגה וברגע שתסגרו את המצב הפרטי, הן ימחקו. Allo מהירה, חכמה, מאובטחת ותעזור לכם לבטא את עצמכם בדרכים מהנות".

פיצ'ר חדש באפליקציה, הנקרא "Knock Knock" (נוק נוק), מאפשר לכם לקבל תצוגה מקדימה של שיחת וידאו ממתקשר וכך לראות מה הם עושים. למעשה, הצד שמקבל את השיחה יהיה מסוגל לצפות במי שמתקשר אליו עוד לפני שהוא ענה לו וכך להבין מה קורה בצד השני.

אנדרואיד N - דייב בורק עלה לבמה ואמר "זוהי השנה העשירית שאנחנו חוגגים את ועידת המפתחים שלנו, אלו גם 10 שנים מאז התחלנו לעבוד על האנדרואיד. ב-N רצינו להציג רמה חדשה של מוצר מצוין. השנה השקנו את N לפני כנס המפתחים והתגובות היו מדהימות".

ואם לרגע חשבתם שהשם של הגרסה הבאה עומד להיות נוטלה, כנראה שטעיתם. גוגל הכריזה על תחרות עולמית לבחירת השם החדש באתר שלה והם יבחרו את השם המנצח.

בורק התמקד בביצועים, באבטחה ובשימושיות של האנדרואיד הבא. ב-N נוספו שכבות אבטחה והצפנה, וגם נוספה מערכת קבצים מוצפנת עבור המשתמש. גוגל הציגה פיצ'רים חדשים באנדרואיד N, כמו מסך מפוצל או תמונה בתוך תמונה, שכבר מובנים בגרסה המקורית ששחררו למפתחים. המסך המפוצל יהיה זמין גם בטלפונים וגם בטאבלטים. עם זאת, תמונה בתוך תמונה יהיה זמין רק באנדרואיד TV. בנוסף הוצגו אימוג'ים חדשים.

"שיפרנו גם את ההתראות", אמר בורק. "יש דרך ישירה להגיב ישירות מההתראה עצמה. אזור נוסף שהתמקדנו בו זה היכולת לבטא את עצמכם בעזרת אימוג'י וישנם מגוון רחב של אימוג'ים חדשים. באנדרואיד N תוכלו למצוא יותר מ-250 עדכונים ושיפורים".

DayDream - לבסוף עלה לבמה קליי בבור שדיבר על השלב הבא של גוגל בעולם המציאות המדומה. "מציאות מדומה מגיעה ישר לאנדרואיד N! התחלנו עם משקפי הקרטון לפני כשנתיים כי מציאות מדומה צריכה להיות ניידת, נגישה לכל אחד אבל יש מגבלות שמגיעות עם ה-Cardboard".

בבור הכריז על ה-DayDream, משקפי מציאות מדומה מבית גוגל המתאימים לכל מכשירי האנדרואיד. "צריכה להיות התאמה בין מערכת ההפעלה וגם בין מכשירים", אמר בבור. "יצרנים כמו LG, וואווי, ZTE, אסוס, HTC, סמסונג, שיאומי ועוד יתמכו ב-DayDream". ומה לגבי המשקפיים? "גוגל יצרה עיצוב שיהיה משותף לכל יצרני הטלפונים. המשקפיים הראשונים יהיו זמינים בסתיו". גוגל הוסיפה למשקפיים שלט פשוט שכולל רק 2 כפתורים אך גם חיישנים מתקדמים.

לייב בלוג

20:05 - התחלנו! מנכ"ל גוגל סונדר פיצ'אי עלה לבמה "לארי וסרגיי הקימו את גוגל לפני 17 שנים במטרה לעזור לאנשים למצוא את המידע שהם צריכים. למעלה מ-3 מיליארד אנשים מחוברים והם משתמשים באינטרנט בדרכים שלא ראינו בעבר".

20:10 - "אנחנו מושכים את עצמנו חזק מאוד כדי שגוגל תתפתח ותיאר צעד אחד מעל המשתמשים. למעלה מ-50 אחוזים מהחיפוש מגיעים הישר מהמכשירים הניידים. למעלה מ-20 אחוזים מהחיפושים מתבצעים בעזרת החיפוש הקולי והאחוזים עולים".

"אם אתם מגיע לגוגל היום ומחפש את ביונסה, אתה לא תקבל 10 לינקים. אתה תקבל מידע מדויק אודות האומן. וזה לא מספיק לתת לאנשים לינקים, אנחנו צריכים לעזור להם לעשות דברים בעולם האמיתי. אנחנו מפתחים את החיפוש שיהיה מועיל יותר.

20:13 - המנכ"ל מציג את החידוש הראשון - העוזר הדיגיטלי של גוגל. "העוזר הדיגיטלי משתמש בצ'אט קולי ולאחר מכן משיב בשפה הטבעית. גוגל חכם מספיק כדי לדעת למה אתם מתכוונים. היום אנשים משתמשים בגוגל ושואלים אותנו שאלות בכל כך הרבה דרכים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

** למעשה, גוגל מציגה עוזרת דיגיטלית הדומה ל-Siri של אפל וקורטנה של מיקרוסופט; סוג של שדרוג לשירות גוגל Now העושה שימוש נרחב בידע העצום שגוגל צברה על המשתמשים.

20:16 - סונדר פיצ'אי: "העוזר הדיגיטלי החדש של גוגל יהיה בטלפונים, במכשירים, באנדרואיד Wear, במכוניות וגם בחדר".

Google Home
20:20 - "אם נדבר על הבית, אנחנו כבר יצרנו מגוון מוצרים עבורו. מכרנו למעלה מ-20 מיליון מכשירי Chromecast. אנחנו מובילים את התחום מול המתחרים".

אל הבמה עלה מריו קוירוז מחטיבת ה-Chromcast. "אנחנו נראה היום הצצה מוקדמת לאיך אנחנו מביאים את העוזר של גוגל אל הבית. גוגל רוצה לעזור לכם להיות לקבל גישה לעוזר הדיגיטלי בדרך שניתן לדבר וללא ידיים. וגם ניתן להתאים את הגימור והצבעים כך שיוכלו להתאים אל הבית שלכם".

מריו דיבר על כך ש-Chromecast הוא אחד מהמוצרים הביתיים הנמכרים ביותר של החברה. כעת גוגל מציגה את Google Home. "ראשית, מוסיקה ובידור הם חלק גדול ממה שהופך את הבית לכיפי. ל-Home ספיקר שיכול להזרים את המוסיקה שלכם ישירות מהענן".

20:26 - "גוגל הום עובד עם מגוון שירותי הזרמת מוסיקה וניתן לשלוט עליו באמצעות הקול. ניתן גם לשלוח מוסיקה ישירות מהטלפון בעזרת Google Cast. התמיכה ב-Cast אומרת שלמעשה, ניתן לשלוט במוסיקה המושמעת ברמקולים ברחבי הבית. אם יש לכם מכשירים תומכי Cast - זה יעבוד".

"כעת אנחנו מדברים על שימושיות - זה יכול לכוון לכם טיימר, לשמור תזכורות וכן הלאה. אך הוא גם עובד עם מערכות בתים חכמים ויכול לשלוט באורות בבית, בתרמוסטט ועוד. זה כמו עובד שיודע לתת גם שירותים נוספים כמו השכרת רכב והזמנת ארוחת ערב".

20:28 - "מה שהופך את ה-Google Home לזוהר במיוחד זו היכולת המובנית לחיפוש. בפנים יש כ-17 שנים של חיפוש מרחבי העולם כדי שהוא ידע לענות לכם על שאלות קשות במיוחד. אם תתנו לו את ההרשאות, הוא גם יוכל להתחבר אל חשבון גוגל שלכם ולהתריע לכם על נסיעות, לוח זמנים וכל מה שמקושר לגוגל".

** בסרטון המדגים כיצד משפחה אמריקנית טיפוסית יכולה להיעזר בגוגל הום בכל שאלה או מטלה, נראה כאילו בקרוב מאוד כולנו נסתובב עם עוזר אישי סטייל ג'רביס של איירון-מן ופשוט נדבר אליו מכל המכשירים הניידים והנייחים שלנו. מגניב כמעט כמו שזה מלחיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל הום - הרמקול שיקשיב לכל מה שתגידו ויגיד לכם כל מה שתרצו לשמוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

20:32 - המנכ"ל סונדאר חזר לבמה "זה מאוד מרגש לראות את העוזר של גוגל קם לתחייה יחד עם Google Home. כדי לעשות את זה טוב צריך לעבוד עם מפתחים צד שלישי".

** גאווה ישראלית: לצד אפליקציית שיתוף הנסיעות Uber ניתן לראות את Gett (גט טקסי) הישראלית משתפת פעולה עם גוגל בנושא העוזר הדיגיטלי החכם.

סונדאר המשיך וסיפר על גוגל תמונות. "בשנה שעברה הכרזנו על השירות הזה במטרה לעזור למשתמשים למצוא ולשתף את התמונות שלהם, להפוך אותן לבטוחות. היום אנחנו עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים". מיד לאחר שהציג סטטיסטיקות הוא הזמין לבמה את אריק קיי שידבר על השירות החדש.

Allo
20:36 - אריק קיי על הבמה. "תקשורת זה הכול בכל הנודע לשיתוף הרגעים בחיים. שתי אפליקציות חדשות - אפליקציית הודעות חדשה בשם Allo הלומדת את המשתמש והופכת את השיחות לנוחות יותר ומסייעות אפילו להתבטא".

** למעשה, גוגל הכריזו על אפליקציית מסרים הממוקמת בין סנאפצ'ט לווטסאפ. כמו בסנאפצ'ט, ניתן לצייר על התמונה, להוסיף רגשות ועוד.

20:38 - "אלו לא רק תגובות מובנות, בהאפליקציה לומדת עם הזמן ותציע לכם תגובות על בסיס הדרך שאתם אוהבים לבטא את עצמכם".

"ניתן להגיד דברים מבלי לכתוב מילה אחת! Allo מסוגלת גם לזהות את התמונה ולהציע לכם תגובה חכמה שרלוונטית לתמונה. המכונה של גוגל לומדת להבין מה נמצא בתמונה לפרטי פרטים. אם תשלחו תמונה של כלב, המערכת תדע לזהות עד דיוק של 90 אחוזים, האם הכלב ראוי לתגובה "כלב חמוד".

כעת אנחנו עוברים אל העוזר הדיגיטלי המשולב באפליקציה ורבקה, האישה הראשונה הערב עולה אל הבמה. "אם משתתף בצ'אט יציע לצאת למסעדה איטלקית, והעוזר יהיה מספיק חכם כדי להציע מסעדות איטלקיות. כמו כן, ניתן לבקש מגוגל לבצע הזמנה והעוזר הדיגיטלי יהיה מספיק חכם כדי לדעת כמה אנשים רוצים לבוא".

** בדומה לבוטים שפייסבוק הציגה, גם בגוגל הציגו את הבוטים שלהם. רבקה המשיכה ואמרה "ניתן לנהל שיחה אחד על אחד עם גוגל. הוא זוכר את השם שלכם ויודע את הקבוצה האהובה עליכם. ניתן לשאול האם הקבוצה זכתה והוא ידע על איזו קבוצה אתם מדברים".

"הבוט החכם של גוגל ידע גם להראות לכם את הרגעים הגדולים של אותו שחקן ספורט שאתם אוהבים וכל מה שאתם צריכים זה רק לבקש ממנו. לראשונה, ניתן להשתמש בגוגל בשיחות צ'אט עם החברים שלכם. אם משעמם לכם במיוחד, תוכלו לשחק איתו וכעת רבקה מדגימה את משחק האימוג'י סרטים בו המשתמש צריך לנחש את שם הסרט על פי האימוג'ים. זהו אחד מיני משחקים רבים הזמינים".

הצפנה
אחרי שווטסאפ הצפינה את השיחות שלה, כעת הגיע תור גוגל. קיי חזר אל הבמה ומדבר על פרטיות ואבטחה "אנחנו מבינים שלפעמים אנשים רוצים להיות ממצב פרטי. לכן יש לנו את המצב Incognito ב-Allo. כל ההודעות מוצפנות ממשתמשי הקצה. יתרה מכך, ההודעות כוללות תאריך תפוגה וברגע שתסגרו את המצב הפרטי, הן ימחקו. Allo מהיר, חכם, מאובטח ויעזור לכם לבטא את עצמכם בדרכים מהנות".

20:51 - כעת קיי מדבר על שיחות וידאו ואומר "אנחנו איתגרנו את עצמנו כדי לעצב חווית שיחות וידאו שתרגיש מופלאה בכל פעם מחדש. זה נקרא Duo – דרך אחת ופשוטה לבצע שיחות אל כל אחד".

20:53 "זהו תוסף וידאו ל-Allo. הוא מביא ביצועים מהירים גם ברשתות איטיות ובעל אבטחה גבוהה, הוא עובד עם מספר הטלפון שלכם והוא זמין עבור משתמשי האנדרואיד וה-iOS". לצד התוסף וידאו קיי הציג פיצ'ר חדש הנקרא "Knock Knock" (נוק נוק) שמאפשר לכם לקבל תצוגה מקדימה של שיחת הווידאו ממתקשר וכך תוכלו לראות מה הם עושים. למעשה, הצד שמקבל את השיחה יוכל לצפות במי שמתקשר אליו עוד לפני שהוא ענה לו וכך יוכל להבין את הקשר השיחה לפני שהיא מתקיימת".


20:55 - "זה יכול לגשר על הפער שבין הצלצול לעד שהוידאו מופיע. הדבר השני שמבדל את ה-Duo זו האמינות בביצוע שיחות הוידאו. ה-Duo מנטר את איכות הרשת ויודע להעביר בין WiFi וקישוריות סלולר. האפליקציה תהיה זמינה החל מהקיץ עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS".

אנדרואיד N
20:56 - כעת עברנו לחלק שלו חיכינו כל הערב וזהו האנדרואיד N. אל הבמה עלה דייב בורק. "כמו ששמעתם, השנה זוהי השנה העשירית שאנחנו חוגגים את ועידת המפתחים שלנו. אלו גם 10 שנים מאז התחלנו לעבוד על האנדרואיד. למעלה מ-600 מכשירי סמארטפון הושקו בשנה האחרונה".

21:00 - "למעלה מ-65 מיליארד התקנות ישירות מחנות האפליקציות Google Play בשנה האחרונה. עם שחרור ה-N רצינו להשיג רמה חדשה של מוצר מצוין. השנה השקנו את N לפני כנס המפתחים והתגובות היו מדהימות". אם לרגע חשבתם שהשם הולך להיות נוטלה, כנראה שטעיתם. תוכלו להציע את השם באתר של גוגל והם יבחרו את השם המנצח.

"ועכשיו הגיע הזמן לדבר על N. ביצועים, אבטחה ושימושיות הולכים להיות הנושאים עליהם נדבר. הודות ליכולות חדשות של מפתחים, ב-N המשתמש יוכל ליהנות מהתקנה מהירה במיוחד של עד 75% של אפליקציות וכן ליהנות ממשקל נמוך של 50% פחות. ב-N הוספנו שכבות אבטחה והצפנה, יצרנו מערכת קבצים מוצפנת עבור המשתמש. כאשר יהיה עדכון חדש, המערכת תוריד אותו ברגע וברגע שתפעילו את הטלפון מחדש, הוא יעודכן בצורה אוטומטית".

21:07 - ברוק ממשיך לדבר על אבטחה ואומר "האבטחה ב-Chrome מגנה על למעלה ממיליארד משתמשי Chrome במכשירים הניידים". תחום נוסף שהחברה מתמקדת בו זהו השימושיות. "בחנו במבט מקרוב על המולטיטאסקינג וכיצד ניתן לשפר אותו". כעת בגוגל החליטו להגביל את מספר האפליקציות שיכולות להופיע במסך האפליקציות האחרונות".

גוגל הציגה פיצ'רים חדשים באנדרואיד N, כמו מסך מפוצל או תמונה בתוך תמונה, שכבר מובנים בגרסה המקורית ששחררו למפתחים. המסך המפוצל יהיה זמין גם בטלפונים וגם בטאבלטים. עם זאת, תמונה בתוך תמונה יהיה זמין רק באנדרואיד TV. בנוסף הוצגו אימוג'ים חדשים.

21:11 - "שיפרנו גם את ההתראות. ישנה דרך ישירה להגיב ישירות מההתראה עצמה. אזור נוסף שהתמקדנו בו זה היכולת לבטא את עצמכם בעזרת אימוג'י וישנם מגוון רחב של אימוג'ים חדשים. באנדרואיד N תוכלו למצוא למעלה מ-250 עדכונים ושיפורים".

"אנחנו עדיין בנגיעות אחרונות בשחרור גרסת ה-N ואנחנו צפויים לשחרר אותה לקראת הקיץ. עם זאת, אנחנו מרגישים טוב מספיק כדי לפתוח את גרסת הבטא והיא טובה מספיק שתוכלו להריץ אותה על המכשיר הראשי שלכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליי בבור מציג את קפיצת המדרגה של גוגל בתחום המציאות המדומה./מערכת וואלה!, צילום מסך

21:14 - לבמה עלה קליי בבור שידבר על מציאות מדומה. "מציאות מדומה מגיעה ישר לאנדרואיד N! נלך להיסטוריה של גוגל בתחום המציאות המדומה. התחלנו עם ה-משקפי קרטון לפני כשנתיים. מציאות מדומה צריכה להיות ניידת, נגישה ועבור כל אחד אך ישנן הגבלות למה שניתן לעשות עם ה-Cardboard".

21:16 - קליי בבור מכריז על ה-DayDream - המוצר הראשון לחוויה גבוהה של מציאות מדומה מבית גוגל. "בתור התחלה, הגדרנו את הדרישות למציאות מדומה שיעבדו עם הסמארטפונים השונים. כדי שהכול יעבוד ביחד, צריכה להיות התאמה בין מערכת ההפעלה וגם ליכולות המכשיר".

21:18 - "יצרנים כמו LG, וואווי, ZTE, אסוס, HTC, LG, SAMSUNG, שיאומי ועוד יתמכו ב-DayDream". ומה לגבי המשקפיים? "גוגל יצרה עיצוב שיהיה משותף לכל יצרני הטלפונים. המשקפיים הראשונים יהיו זמינים בסתיו". גוגל הוסיפה למשקפיים שלט פשוט שכולל רק 2 כפתורים אך גם חיישנים מתקדמים.

Android Wear
21:24 - אחרי שגוגל הציגה את החידושים בתחום הבית, אנדרואיד והמציאות המדומה, כעת הגיעה הזמן של ה-Android Wear. לבמה עלה דוד סינגלטון והציג את העדכון הגדול ביותר של החברה, ה-Android Wear 2.0. "אנחנו מדברים על 3 חוויות חדשות – הפנים של השעון, הודעות וכושר".

21:25 - "Android Wear כבר עכשיו כולל אלפי צורות של שעונים ואנחנו הופכים אותם לשימושיים יותר בכך שאנחנו נותנים להם להציג מידע מכל אפליקציה. עיצבנו מחדש את החוויה בשעון והפכנו אותה לאינטואיטיבית יותר והוספנו דרכים חדשות להגיב להודעות ישירות מהשעון".

21:27 - גוגל הוסיפה מקלדת זעירה לשעון, יכולת זיהוי כתב יד ותיבת הודעות חכמה. וכעת לנושא השלישי – בריאות. "רבים מכם רוצים שהשעון שלכם יתנהג כמו מאמן פרטי. ישנו API חדש המאפשר מעקב אוטומטי. הוא ידע לזהות כאשר תתחילו לרוץ, ללכת, לרכב על אופניים וגם יוכל להעביר את הנתונים והזמנים באופן מידי לאפליקציות הספורט".

21:30 - לבמה עלה ג'ייסון טיטוס מגוגל שמדבר על הטכנולוגיות החדשות שגוגל מציעה עבור מפתחים.

21:49 - אחרי שדיברו על האפשרויות החדשות של המפתחים, אל הבמה עלתה אלי פאור והציגה את ה-Android Instant App. "ביקשו מאתנו להביא יותר משתמשים לאפליקציה אך שזה יהיה קל יותר. מה הם הייתם יכולים להריץ אפליקציה בלחיצה אחת? על זה אנחנו עבדנו וקוראים לזה Android Instant Apps. למעשה, לוחצים על לינק ומיד אפליקציית הסרטונים של Buzzfeed עוברת אל הסמארטפון שלכם מבלי להתקין אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully