וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספירציה? דיילת טיסת EgyptAir פרסמה תמונה של מטוס מתרסק

אילן גלר

22.5.2016 / 10:07

אחת מדיילות המטוס המצרי שהתרסק השבוע פרסמה תמונה של מטוס מתרסק באינסטגרם לפני כשנה. הערכה: זו מחווה להרוגי המטוס האינדונזי; הערכה ברשת: זו קונספירציה והדיילת ידעה מראש מה הולך לקרות

מערכת וואלה!

בהיעדרו של מידע רשמי וחד-משמעי באשר לגורמי ההתרסקות הטראגית של טיסת EgyptAir 804, שנעלמה ממסכי הרדאר בדרכה מפריז לקהיר, מפיצים חובבי הקונספירציות ברשת כל פיסת מידע שהם מצליחים להשיג, ונותנים לה כמובן את הפרשנות שלהם. פיסת מידע אחת, שמצליחה לעורר דיון נרחב במיוחד, היא צילום אותו העלתה הדיילת, סמר אזז אלדין, לפרופיל הפייסבוק האישי שלה לפני כשנה, וכעת שותפה אלפי פעמים.

הצילום אותו פרסמה אלדין, שככל הנראה נהרגה בהתרסקות המטוס, מציג מטוס נוסעים השוקע לתוך המעמקים ברקע ודיילת יוצאת מהמים. לצילום לא מצורף כל טקסט, אם כי עיתוי הפרסום - כחודשיים לאחר התרסקות טיסת Malaysia Airlines באוקראינה - מעיד כי ככל הנראה ביקשה להתייחד עם זכר חבריה למקצוע שאיבדו את חייהם בעקבות ההתרסקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומור של דיילות או חזון לבאות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שגולשים רבים אינם מקבלים הסבר זה, ורואים בצילום רמז כלשהו למעורבותה של אלדין במתקפת טרור שהובילה להתרסקות המטוס המצרי. נציין כי נכון לרגע זה, לא פרסמו הרשויות המעורבות כל מסקנה חד-משמעית בנוגע לסיבות להתרסקות המטוס, ולא ברור עדיין האם אכן מדובר בפיגוע טרור או בתקלה טכנית כלשהי שהביאה לאיבוד השליטה על המטוס והתרסקותו בים התיכון, סמוך לאי קרפטוס שביוון.

מה שבטוח, גם אם יתפרסמו התוצאות הרשמיות של תחקיר ההתרסקות, ויעלה כי לא מדובר בפיגוע, חובבי הקונספירציה רק יראו זאת כחיזוק לדבריהם והוכחה כי מדובר בטיוח רחב היקפים בו מעורבות רשויות רבות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלדין. ככל הנראה לא שרדה את ההתרסקות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully