וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

22.5.2016 / 11:55

צרו עולם פיקסלים משלכם, סייעו לזיקים להגיע אל הפופקורן, הרכיבו פאזל שעשוי כולו מנייר וקרטון ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

lume

ברוכים הבאים לעולם של Lume, הבנוי כולו מנייר וקרטון. עליכם לצלול לתוך ההרפתקה מלאה בחידות מאתגרות; השקיעו בפתרון החידות על מנת להתקדם ולחשוף את המסתורין מאחורי האפלה. המשחק זכה בפרסים רבים, בעיקר בזכות העיצוב המרשים שלו.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Pull My Tongue

סייעו לזיקית הרעבה להגיע אל גרגר הפופקורן הנחשק. המשחק מציב רף משחקיות וצבעוניות שלא ישאירו אתכם אדישים, וכל שלב שתגיעו אליו יהיו מעט שונה מקודמו. תוכלו לבחון את הכישורים שלכם בחמישה עולמות שונים, המכילים 90 שלבים שונים עם רמות קושי מתגברות.

איך משחקים? השתמשו בלשון של הזיקית כדי להוביל אותה לפופקורן; בכל שלב יהיו מפוזרים על המסך כוכבים שונים, שתצטרכו לאסוף. על מנת לצלוח את השלב תצטרכו לחשב את המסלול הטוב ביותר להגיע לכל הכוכבים. השתמשו בכל חוקי הפיזיקה והובילו את הזיקית החמודה בכל פעם מחדש לממתק המתפצפץ.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Amber Route

המשחק הזה יאתגר אתכם לצאת למסע מלא מפלצות וקסמים, שיוביל אתכם להרפתקאות מיוחדות. אספו כמה שיותר שומרי ראש, במהלך הדרך שלכם ליעד, ואל תתמהמהו כי המלך מחכה לכם. המשחק בסגנון RPG (משחק תפקידים) מציע עשרים לוחות משחק שונים, שיעמידו אתכם מול האויב ויחייבו אתכם לצאת לקרבות קשים בשלוש רמות קושי שונות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 29.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Craft & Magic - Block worlds

אם אתם חובבי משחקי הקראפט, לרשותכם פרק חדש בסדרת המשחקים הגאונית. השתמשו ביצירתיות שלכם ובאסטרטגיה על מנת לבנות את האי המוצלח ביותר. יש לכם חופש מוחלט בעולם פיקסלים תלת-ממדי באיכות בלתי מתפשרת.

אתרו את החומרים הטובים ביותר, בנו טירות מדהימות ומבנים יוצאי דופן, התגוננו מפני האויבים על ידי יצירת כלי נשק וחליפות מגן ועוד. תוכלו לשמור בכל פעם את הנקודה אליה הגעתם במשחק, וכך להתקדם בכל פעם תוך שדרוג העולם שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully