וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס זה מרזה? לאתר Pornhub יש תכנית כושר חדשה

אילן גלר

25.5.2016 / 5:05

אפליקציה חדשה בשם BangFit מסייעת למשתמשים לשרוף כמה שיותר קלוריות במהלך יחסי המין. בין אם אתם לבד, בזוג או יותר

צילום מסך

מחקרים מעידים כי פעילות מינית עשויה לשפר את כושרם הגופני של גברים ונשים, הן באופן ישיר על ידי שריפת קלוריות, והן בזכות הפעלת שרירים שונים המוזנחים בעבודה משרדית רגילה - בייחוד כשהיחסים דינאמיים וכוללים מגוון של תנוחות. באתר התכנים למבוגרים Pornhub שמחים לסייע לכם ליהנות מהיתרונות הללו, בין אם יש לכם פרטנר לצורך האימון או שאתם כמו רוב הגולשים באתר, כנראה, נמצאים לבדכם.

החידוש של Pornhub היא אפליקציה חדשה בשם BangFit, מעין שיעור כושר מצויר המציג תנוחות שונות שיסייעו למשתמשים לשרוף כמה שיותר קלוריות במהלך יחסי המין. לאחר הכניסה לאתר, יהיה עליכם לבחור כמה משתתפים יקחו חלק באקט ולאחר מכן להקליד את הכתובת המוצגת על המסך במכשיר הסמארטפון שלכם. האפליקציה תייצר עבורכם, בהתאם לפרטים שהזנתם, את אימון הכושר האולטימטיבי, כולל מוזיקה מתאימה.

אין ספק שמדובר בגימיק יותר מאשר באפליקציה שנועדה באמת לעודד אנשים לעשות כושר, אבל אין ספק שבפורנהב כבר הבינו מזמן איך לקרב את עולם הפורנו למיינסטרים, או לפחות לשלב אותו בתחומי עניין שונים; אם זה באמצעות תכני המציאות המדומה, בפרסום סטטיסטיקות על הרגלי הצפייה שלנו או במקרה הזה, להפוך את ההרגל המגונה להרגל חיובי. אפשר אפילו לשתף את הנתונים שלכם עם חברים ברשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אפליקצית הכושר של פורנהב. צילום מסך
די ברור איך זה עובד, גם בלי ההסבר, לא?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully