וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: רפונזל מאינסטגרם, הבודהה הקופץ מאשדוד ועוד

25.5.2016 / 6:21

חיי המשפחה של השדה היפנית מהסרט "הטינה", מרוצי גולות מהפנטים, הקיפוד הכי חמוד ברשת וגם אולי העמוד הכי הזוי וספציפי בפייסבוק הישראלי. שישה פרופילים ועמודים ששווה לתת להם לייק

צילום מסך

(בסרטון: מרוץ גולות, אנחנו עוד נגיע לזה)

קיפי, מאחוריך

בעוד האינטרנט מתחזק את התמכרותו לחתולים, זוכה הפינגטון הקיפוד לכבוד מיוחד בתור אולי הקיפוד הכי חמוד ברשת. בפרופיל האינסטגרם שלו תמצאו עשרות תמונות שלו מתנהג כמו קיפוד ומביט למצלמה עם שיניו הקדמיות הבולטות. להפינגטון כ-39 אלף עוקבים והמספר הזה רק עולה.

שיער - לא המחזמר

דאשיק גובנובה זכתה להפוך לכוכבת רשת בזכות שיערה הארוך. לרפונזל המודרנית יש יותר מ-150 אלף עוקבים ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות ועד כה היא פרסמה יותר מ-200 תמונות של שיערה הצומח ללא הפרעה. מעניין כמה היא מוציאה על קונדישינר?

שדים ונהנים

קייאקו, המוכרת לחובבי סרטי האימה מהסרט היפני Ju-on ("הטינה"), היא שדה לבנת פנים ופעורת עיניים שהצליחה להדיר שינה מעיני רבים, אחרי שצפו בסרט וכעת היא מציגה את חייה, עם בנה טושיו, לכ-69 אלף עוקבים באינסטגרם. ואם חשבתם שהם עסוקים בהפחדות כל היום תתפלאו לגלות שגם לשדים יש חיים די שגרתיים.

פרופיל בתנופה

סרגיי שיפיצין מאשדוד, המוכר גם בכינוי הבודהה הקופץ, מציג בפרופיל האינסטגרם שלו את מעלליו יחד עם חבריו הפארקוריסטים. הם קופצים על בניינים, נתלים על מנופים ובאופן כללי עושים כבוד לספורט ומלחיצים את האמהות שלהם.

לא רק הכדור הוא עגול

אם אי-פעם תצטרכו הפוגה מהירה מהעבודה על המחשב, כנסו ללינק הזה ביוטיוב והקליקו על כל אחד מסרטוני מרוצי הגולות. זה מוזר כמו שזה נשמע אבל מהפנט אפילו יותר; קשה להסיר את המבט מכדוריות הזכוכית המתגלגלות בהמוניהן דרך מסלולים מתוכננים בפקידה מכל חפץ שתוכלו לדמיין.

הכתובת הייתה על השטר

זה כנראה אחד העמודים הכי הזויים בפייסבוק. אמנם הוא לא מתעדכן לעתים קרובות כל כך אבל כל מטרתו היא לספר לעולם שבשטר המאה שקלים יש תיאור חבוי של פיגוע אטומי בגוש דן, בסגנון פיגועי 9/11 רק גדול יותר. גם הבונים החופשיים איכשהו קשורים לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully