וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפסה על בניין בגובה 140 מ' - בעזרת כפות יניקה ושואב אבק על הגב

אילן גלר

25.5.2016 / 8:56

LG חשפה את אחת מתצוגות התכלית המרשימות של השנה, ודווקא עם מוצר משעמם יחסית - שואב האבק החדש שלה. יש לנו כמה שאלות לגבי ההדגמה הזו אבל סך הכול נראה שהמדע ניצח שוב

צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG העלתה לרשת את אחת הפרסומות המרשימות ביותר שראינו השנה, בוודאי בתחום שלא נחשב מרתק במיוחד - שואבי אבק. הדגם החדש של LG מתיימר להיות שואב אלחוטי חזק במיוחד, המסוגל לספק תוצאות מרשימות בעת הפעלה באמצעות סוללות וללא חיבור חשמלי קבוע.

כדי להוכיח שזהו אכן המצב, גייסה החברה את אלופת טיפוס ההרים האמריקנית, סיירה בלייר-קויל, לפעלול מגניב במיוחד. לצורך צילומי הפרסומת הוצמדו לסיירה שני שואבי אבק אלחוטיים של LG. לאחר מכן, היא נתבקשה לטפס - תוך שימוש בכוח ההצמדה של השואב בלבד - על גורד שחקים.

כפי שתוכלו לראות בסרטון, השואב הצליח לעשות את העבודה, ובלייר-קויל טיפסה באמצעותו כ-140 מטרים עד לגג המגדל. היא אומנם נדרשה להפעיל גם לא מעט כוח פיזי בכדי לתפעל את המערכת המסובכת, אך נדמה שהנקודה אותה ביקשו להוכיח החברה די ברורה.

טיפוס על בניין עם שואב אבק. צילום מסך
ככה לא מנקים בניין./צילום מסך

לפני שאתם רצים לשלוח מייל זועם על כך שחייה של מטפסת ההרים הוצבו בסכנה רק בכדי למכור עוד כמה מוצרים חשמליים לבית, חשוב להדגיש כי סיירה הייתה כל הזמן מחוברת גם לכבל ביטחון, שתוכנן לעצור נפילה במקרה שכזו אכן תתרחש.

כמו כן, אנחנו כמובן לא ערבים לכך שכוח השאיבה של המוצר האמיתי אכן מרשים כפי שנראה בפרסומת - ובוודאי לא מומלץ לנסות לשחזר את הפעלול ברגע שהמוצר יגיע למדפי החנויות. כמו כן, לא ברור אילו שינויים עברו שואבי האבק, והאם המנגנון פועל בצורה כזו שלא צריך כוח שאיבה רב במיוחד כדי ליצור ריק בכפות היניקה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully