וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: הווייז של הטרמפים בדרום והפייסבוק של הסרטונים

27.5.2016 / 6:58

וגם: גיוסים, פרסים ופיתוחים חדשים. מדי שבוע נביא לכם כמה מהחדשות שקרו השבוע בארץ ולא זכו לפרסום

סטארט אפ. ShutterStock
מה חדש בהיי טק?/ShutterStock

להגיע בזמן

ביום ראשון (29 במאי) ייערך כנס מיוחד בנושא חדשנות במחלקה ללימודי המחשב במכללת ספיר. במסגרת הכנס יושקו אפליקציות חדשות וייחודיות שפותחו על ידי סטודנטים, בהן: post it המאפשרת למשתמשים לקבל עדכונים מקבוצות פייסבוק לפי מילות חיפוש מסוימות, Sapir on my way שאמורה לסייע לסטודנטים בפריפריה לתכנן מסלול נסיעה משולב בטרמפים ותחבורה ציבורית, The Word שמעשירה את אוצר המילים בזמנכם הפנוי, tag-it שמייעלת את רמת המחקר האקדמית ועוד.

מצילים חיים

חברת Gordian Surgical, בוגרת החממה הטכנולוגית טרנדליינס מדיקל במשגב, מדווחת על ניתוחים ראשונים בבני אדם באמצעות TroClose1200 - מכשיר חדשני שפיתחה לסגירה בטוחה, קלה ויעילה של פתחים בדופן הבטן במהלך ניתוחים לפרוסקופיים. עד כה בוצעו כבר 13 ניתוחים כאלה בישראל ובהודו, כולם בשיטה לפרוסקופית, ובכל אחד נעשה שימוש במוצר אחד של החברה לפחות. הניתוחים כללו קיצור קיבה, כריתת רחם, הוצאת שחלות, הוצאת כיס מרה, תיקון בקע טבורי ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מציאות מקבילה

ביום שני התקיים גמר תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית בישראל מטעם ארגון HYPE, הוועד האולימפי בישראל ובלווי חברת Sacouny . חברת RideOn, של אלון גץ ואורי קוטיק, המפתחת טכנולוגיות ומוצרי מציאות רבודה לספורט זכתה מבין מאות סטארט-אפים לייצג את ישראל בגמר הגדול בריו 2016. למקום השני הגיעה חברת SPOTON, אפליקציה לצילומי ווידאו בספורט אקסטרים אתגרי. ולמקום השלישי חברת Chess Vision המאפשרת לכל שחקן שמחט לשדר, לשתף ולנתח את המשחק שלו עם העולם. סך הכול התמודדו 10 סטארט-אפים ישראליים בתחום החדשנות בספורט. המיזם הזוכה בגמר בריו יזכה במענק של 100,000 אירו ובלווי צמוד של החברות הגדולות בעולם בהן גוגל ומיקרוסופט.

דבר אליי בסרטונים

חברת הסטארט-אפ הישראלית hoop גייסה שני מיליון דולרים ומשיקה את פעילותה בארץ ובעולם. hoop היא פלטפורמת וידיאו חברתית, המאפשרת למשתמשים ליצור שרשורי וידיאו משותפים עם חברים ומשתמשים נוספים. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, hoop מתמקדת רק בקטעי וידאו של עד 15 שניות ומאפשרת למשתמשים לקחת חלק אקטיבי (יצירה או הצבעה) בשרשורים. לדברי החברה, hoop היא במה עליה כל אחד הוא הן היוצר, השופט והקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיוס חכם

סנסיפרי הישראלית, המפתחת חיישנים ביומטריים לאביזרים לבישים ומחשוב חכם, גייסה 5 מיליון דולרים בהובלתה של Translink Capital, שזו השקעתה הראשונה בישראל. בין הטכנולוגיות של החברה סנסור דופק לאפליקציות של מחשוב לביש, בגדים ואריגים חכמים ולתעשיית השעונים המסורתית וטכנולוגיות מחשוב לביש נוספות שאינן זקוקות למגע עם הגוף.

עוד פרס לאוסף

פלטפורמת LiveEngage של חברת לייבפרסון זכתה במקום הראשון בקטגוריית "אפליקציית המובייל הטובה ביותר למכירות ושיווק" בתוכנית פרסי ה- CODiE היוקרתית שנערכה בארה"ב השבוע. פרסי ה- SIIA CODiE הם פרסי פרימיום לחברות מתחום התוכנה והמידע ונותנים הכרה למוצרים ושירותים טכנולוגיים חדשניים מזה שלושים שנה. זו לא הפעם הראשונה ש-LivePerson זוכה בפרסי CODiE. בשנה שעברה זכתה החברה בפרס Best Customer Success Management Solution ובשנת 2012 זכתה החברה בפרס Best Content Management Solution. ב-2011 זכתה בהכרה על היותה Best Ecommerce Solution.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully