וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייד הראשון שלי: 5 סמארטפונים מומלצים לילדים

29.5.2016 / 9:09

הילדים של היום מעודכנים במה שקורה בקדמת הטכנולוגיה, ולרוב הם ידעו מה הם רוצים; אבל עם כל המבחר שקיים היום, ניסינו למצוא חמישה מכשירים שיענו טוב יותר על הצרכים של המשתמשים הצעירים, וגם של ההורים שלהם

מערכת וואלה!

(בווידאו: ליאור נאור בודק מה בקופסה של הזנפון מקס(

מחקרים רבים מנסים לענות על השאלה, מתי הגיל הנכון להביא לילד את הסמארטפון הראשון שלו, אך בסופו של דבר זו החלטה של כל הורה ואין באמת המלצה גורפת המבוססת על מידע קונקרטי. בכל הדגמים כיום ניתן להתקין אפליקציות או להיעזר בשירותים שמעניקים גישה לנייד של הילד ומסוגלים לאתר אותו ברחבי הארץ, אבל אילו מכשירים באמת מומלצים למשתמשים צעירים במיוחד?

ניסינו לפצח אילו דרישות מינמליות צריכים כל המכשירים המיועדים לילדים: סוללה גדולה שתאפשר זמינות, מחיר נמוך יחסית כי אי אפשר לדעת מה יקרה למכשיר, אבל גם הילדים רוצים שלמכשיר יהיו דרישות מינימליות כמו מסך גדול, מצלמה איכותית וגם שיראה כמה שיותר טוב. אספנו עבורכם את הסמארטפונים הטובים ביותר שניתן למצוא עד 1,500 שקלים, שיענו על הצרכים האלה, וגם עוד סמארטפון אחד שיעמוד בתנאים קשים במיוחד אבל מגיע עם תג מחיר גבוה.

ילד עם סמארטפון. ShutterStock
הוא יודע מה הוא רוצה, אבל גם ההורים צריכים קצת שקט./ShutterStock

Asus Zenfone Max - הסוללה שלא נגמרת

זנפון מקס של אסוס הוא לא מכשיר יוקרתי והוא מעט מגושם אבל יש לו את כל מה שצריך בקטגוריה הזו. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' מוגן בגורילה גלאס 4, ציפוי הזכוכית החזק והעמיד ביותר שניתן למצוא היום בשוק. העיצוב סטנדרטי כך שהילד לא צפוי להסתבך עם המכשיר אך יש לקחת בחשבון שהוא מעט כבד ושוקל 202 גרמים. בפנים ניתן למצוא את שבב הסנאפדרגון 410 של קוולקום עם מעבד ארבע-ליבות במהירות 1.2 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM ומערך צילום שכולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם פוקוס לייזר ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. לזנפון מקס 16 גיגה פנימיים לאחסון לצד אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD. מדובר במפרט מרשים ומתקדם שיענה על כל הדרישות והצרכים של הילד, אך גולת הכותרת היא הסוללה בנפח 5,000 מיליאמפר-שעה שתעניק יותר מיומיים של שימוש סביר כך שגם אם הילד שכח להטעין, הוא מסודר ליום הלימודים. את הזנפון מקס ניתן למצוא בטווח המחירים של 899 עד 1,299 שקלים.

זנפון מקס. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
הסוללה שלא נגמרת./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

Gini S4 - סמארטפון עם אחריות ובקרת הורים

אם נודה בכך או לא, בסופו של דבר ילדים פחות זהירים ממבוגרים ונוטים להפיל ולשבור דברים. במקרה הזה, כל ביקור במעבדה עשוי להסתיים בנזק לכיס של מאות שקלים. במיוחד בשביל לענות על הצורך הזה, פלאפון השיקה את GINI S4 שמיועד עבור ילדים ומגיע עם אחריות ל-25 שנה (לא שיש סמארטפון היום שמסוגל בכלל להגיע לגיל כזה). ל-S4 מסך בגודל 5 אינץ', מעבד ארבע-ליבות של MediaTek במהירות 1.3 גיגה-הרץ, גיגה אחד של זיכרון RAM וסוללה בנפח 2,000 מיליאמפר-שעה. מאחורה תמצאו מצלמת 5 מגה פיקסל ומקדימה מצלמת 2 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 ובהמשך ישודרג גם למערכת ההפעלה העדכנית - מרשמלו. נכון, לא מדובר במפרט מתקדם במיוחד אך ההורים מקבלים אפליקציה מובנית לבקרה אחר הפעילות במכשיר, אחריות ומערכת אביזרים הכוללת מטען נייד, מגן מסך וכיסוי סיליקון במחיר של 599 שקלים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר הכי חלש ברשימה אבל מחיר אטרקטיבי וחבילת הגנה הורית./מערכת וואלה!, צילום מסך

MEIZU M3 Note - מכשיר חזק עם מראה יוקרתי

ל-M3 Note של מייזו יש סוללה עוצמתית, עיצוב מודרני ותג מחיר אטרקטיבי למדי. הוא מתאים גם למבוגרים שלא מחפשים את מכשירי הדגל אך מעוניינים במכשיר מתקדם והודות למחירו הנמוך, הוא מתאים גם עבור ילדים. יש ב- M3 Note קורא טביעות אצבע, מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד מתומן-ליבות ו-2 גיגה זיכרון RAM. העיצוב שלו נראה יוקרתי שכן כולו בנוי מסגסוגת אלומיניום איכותית, לצד מסך בעל שוליים קמורים שיגרום לילד להרגיש כאילו הוא מסתובב עם אחד מהמכשירים המתקדמים ביותר. מאחורה תמצאו מצלמת 13 מגה פיקסל ומקדימה מצלמה של 5 מגה פיקסל. אל כל זה מצטרפת סוללה עוצמתית בנפח 4,100 מיליאמפר-שעה שתאפשר זמן עבודה ארוך ללא טעינה. הוא זמין לרכישה ברשת החנויות באג ומחירו 999 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר חזק במחיר נוח./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG K10 - מותג מוכר במחיר משתלם

סדרת ה-K של היצרנית הקוריאנית כוללת כמה מכשירי ביניים שהושקו לאחרונה בעולם וזמן קצר לאחר מכן גם בישראל. ל-K10 עיצוב מבריק ומעוקל, שעל פי החברה מיועד לטעמו של הקהל הצעיר. בדומה ל-G4 וקודמיו, גם כאן ניתן למצוא את כפתורי השליטה בגב המכשיר המתהדר בעיצוב דמוי אריג המעניק אחיזה טובה יותר בזמן הליכה וריצה. ל-K10 מסך 5.3 אינץ', מעבד ארבע-ליבות במהירות 1.2 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM, אחסון פנימי של 8 גיגה בלבד ומערך צילום שכולל מצלמה אחורית 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. הוא כולל פלאש קדמי ומצויד בפיצ'רים פופולריים כמו צילום באמצעות מחוות יד כך שהילדים יוכלו לבצע סלפי בצורה קלה ונוחה. ה-K10 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 ומשווק בצבעים זהב, לבן, סגול וכהה. מחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,029שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג מוכר ומותאם לצעירים שאוהבים להצטלם./מערכת וואלה!, צילום מסך

Moto X Force - הוא לא ישבר אבל יקרע לכם את הכיס

קודם כל, חשוב לציין שלעומת המכשירים הקודמים, המכשיר הזה לא עונה על דרישת המחיר שהצבנו; מחירו 4,490 שקלים אבל אם יש לכם את הכסף להשקיע, הוא מציע כמה פיצ'רים מוצלחים במיוחד עבור קהל היעד הצעיר. הפיצ'ר המרכזי שלו הוא מסך מגע עמיד במיוחד בפני שברים וסדקים. למעשה, במוטורולה מבטיחים שהמסך לא יישבר גם אם הוא ייפול על מדרכה או אספלט מגובה ובעוצמה. הסיבה היא שהמסך עשוי מפלסטיק ולא מזכוכית, מה שמקנה לו עמידות. יש לו מסך בגודל 5.4 אינץ' ברזולוציית QHD, ערכת השבבים סנאפדרגון 810 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM, ואחסון פנימי בנפח 32 גיגה. מצלמה אחורית של 21 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל יבטיחו תמונות באיכות גבוהה ובפנים תמצאו סוללה בנפח של 3,760 מיליאמפר-שעה עם תמיכה בהטענה אלחוטית. לפי הוראות היצרן הטענה של 15 דקות תספק עד 8 שעות שימוש. נכון, לא מדובר במכשיר זול אך הוא מציע עמידות גבוהה, סוללה חזקה, מערכת הפעלה נוחה (גרסה מאוד נקייה של אנדרואיד) וניתן להגיד שלמעט המחיר הגבוה, הוא מושלם לילדים.

לא תצליחו לשבור אותו

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully