וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפושעת הלוהטת: המאגשוט החדש שסוחף את הרשת

אילן גלר

29.5.2016 / 9:38

מאות המעריצים החדשים של שרה סירייט לא ממש מתעניינים בגיליון ההרשעות והחשדות נגדה, הכולל שוד מזוין, תקיפה, חבלה בחומרי חקירה, גניבה ואפילו חטיפה של חברה קרובה

מערכת וואלה!

שרה סירייט היא הכוכבת העולה החדשה באינטרנט בעולם, וכל מה שהיא הייתה צריכה לעשות היה להיעצר על ידי המשטרה. תמונה אחת שלה הפכה בתוך שעות לוויראלית ושותפה עשרות אלפי פעמים. המאגשוט (תמונת מעצר) של שרה צולמה זמן קצר לאחר שנעצרה והובאה לתחנת המשטרה בעקבות אי-הופעתה לחקירה בגין נהיגה ברשלנות.

הגולשים התלהבו מהתמונה של סירייט ואף הצליחו לאתר צילומים נוספים ומחמיאים לא פחות שלה ברשתות החברתיות. לא נראה שמעריציה החדשים הרבים מוטרדים במיוחד מכך שגיליון ההרשעות והחשדות נגדה מכיל מקרים חמורים הרבה יותר מעילת המעצר הנוכחית. שרה הייתה מעורבת בעבר במקרים של שוד מזוין, תקיפה, חבלה בחומרי חקירה, גניבה ואפילו חטיפה של חברה קרובה.

כל אלו, כאמור, לא ממש פוגעים במעמדה הנוכחי ככוכבת רשת, ואולי אף תורמים לו. "היא יכולה לדקור אותי כמה שבא לי ואני עדיין אתנצל ואזמין אותה לארוחה", כתב אחד המגיבים. "היא יכולה לחטוף אותי בכל יום שמתחשק לה", הוסיף אחר. סירייט עצמה כבר השתחררה ממעצר לאחר תשלום דמי הערבות, והספיקו אפילו להגיב למעמדה החדש כסלבריטאית במשפט הבא: "להיות רעה זה המוטו שלי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירייט./מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש מי שכבר משווים אותה לחאליסי

ג'רמי מיקס, מצאנו לך את הדייט המושלם

אשתו של "האסיר החתיך" כועסת על תשומת הלב התקשורתית. יוטיוב, צילום מסך
זוכרים את ג'רמי מיקס, הפושע החתיך שכבש את הרשת?/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully