וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל בית צריך כזו מכונת קיפול כביסה

אילן גלר

2.6.2016 / 3:57

מהפכת הטכנולוגיה במאה הקודמת הוסיפה לנו הרבה זמן פנוי בזכות מכונות הנוטלות על עצמן תפקידים רבים בתפעול הבית, אבל נראה שבעוד כולנו התרגלנו למכונת הכביסה ולמדיח הכלים, יש עוד כמה מכשירי חשמל שיקלו על חיינו

צילום מסך

ייתכן בהחלט כי בעוד כמה שנים, לצדן של מכונת הכביסה והמייבש במרפסת השירות יוצב מכשיר נוסף, שלא נבין איך חיינו בלעדיו לפני כן - מכונת קיפול כביסה. ההמצאה המופלאה הזו זמינה כבר למכבסות גדולות, אך כעת היצרנית Foldimate מציגה לראשונה גרסה ביתית, שתגיע לחנויות בשנת 2018. המחיר הצפוי יהיה דומה לזה של מייבש כביסה ממוצע, וממדיו של המכשיר יתאימו לכל בית, כפי שניתן לראות בסרטון הפרסומת.

אז איך בדיוק זה עובד? פשוט תולים את הבגדים על מתלים מיוחדים, ולאחר מכן הרובוט מושך אותם פנימה ובעזרת ארבע זרועות אוטומטיות מקפל ומניח את הבגדים בעדינות בתוך מגירה בתחתית. המכונה תאפשר גם טיפול באמצעות קיטור, להסרת קמטים, וגם הוספת בושם או מרכך על מנת להשלים את פעולת מכונת הכביסה.

זמן הקיפול של בגד ממוצע יעמוד על כעשר שניות לכל בגד או 30 שניות לטיפול מלא, הכולל גם החלקת קמטים. הרובוט יהיה מסוגל לטפל כמעט בכל בגד, החל מחולצת טי-שירט ועד סוודר. מגבלותיו היחידות הן לגבי בגדים גדולים במיוחד, או קטנים במיוחד, כך שנאלץ להמשיך לקפל לבד שמלות ותחתונים, עד לדגם שייקח אחריות על כל סוגי הבגדים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

מכונת קיפול כביסה. צילום מסך
תולים את הבגדים - ומקבלים אותם מקופלים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully