וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לתקן את הפלייסטיישן - וגילה נחש שהתחשמל למוות

אילן גלר

30.5.2016 / 5:12

הניתוקים החוזרים תסכלו מאוד את הלקוח הברזילאי שהזמין טכנאי לביתו, רק כדי לגלות שנחש השתחל פנימה דרך אחד מפתחי האוורור ומצא את מותו על לוח האם של הקונסולה

צילום מסך

בחודש דצמבר האחרון התרחש בברזיל אירוע, שזוכה רק עתה לפרסום. הסיפור מתחיל בהזמנה לביקור בית אותה קיבל חשמלאי מקומי, מלקוח שהתלונן שקונסולת הפלייסטיישן 4 שלו הפסיקה לפעול. "הפלייסטיישן נדלק ואז נכבה, ונפלט ממנו ריח חזק", כך נכתב בדוח התקלה אותו מילא החשמלאי לפני שיצא ללקוח.

מאחר וסביר להניח שמקור התקלה הוא במעגלים החשמליים, שבתוך הקונסולה, מיהר החשמלאי לפתוח אותה ולהציץ בפנים. מה שראה שם הפך למחזה ויראלי - בין שלל חלקי הפלייסטיישן נתגלה נחש ארוך, שהתפתל בין חריצי האיוורור וחדר לתוך הקונסולה עצמה, שם כנראה התחשמל ונשרף לאחר שסגר מעגל עם אחד המגעים. לא פלא, אם כן, שהפלייסטיישן הזו הפסיקה לעבוד.

את הנזק שנגרם לא הצליח אומנם החשמלאי לתקן, אך לפחות יצא מזה סרטון שהפך אותו למפורסם, לפחות לכמה רגעים. גם לבעליה של הפלייסטיישן אין סיבה להתלונן: הוא אומנם יאלץ לרכוש קונסולה חדשה, בכדי להמשיך ולשחק ב-GTA, אך תארו לעצמכם מה היה עלול לקרות בביתו אילו היה הנחש נכנס לאחד החדרים במקום לזחול לתוך מכשיר חשמלי שהביא לחיסולו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

נחש מת בפלייסטיישן. צילום מסך
הקצה של הנחש השרוף./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully