וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הטבעות החכמות האלה בני הזוג לעולם לא יצפו במשחקי הכס בלעדיכם

אילן גלר

30.5.2016 / 7:14

מכירים את זה שאתם מבטיחים לצפות בפרק החדש בסדרה אם בן או בת הזוג, צופים לבד ואז מתנהגים כאילו זו הפעם הראשונה כשאתם צופים ביחד? אז מתברר שאתם ממש לא לבד, והטבעות הללו ימנעו מזה לקרות שוב

ShutterStock

לפי סקר, שנערך לאחרונה על ידי ענקית שידורי הרשת נטפליקס, כ-21 אחוזים מהזוגות צופים בפרקים חדשים של תכניות טלוויזיה בזמן שאחד מבני הזוג ישן, וכ-12 אחוזים מהצופים מזייפים צפייה ראשונה למרות שכבר ראו את הפרק לבדם. כל זה הוא כמובן עילה לפרידה כואבת, אם אתם זוג חובב טלוויזיה, ועל כן החליטה יצרנית הגלידה קורנטו לנסות ולהציל את חיי האהבה שלכם באמצעות צמד טבעות חכמות יוצאות דופן.

הטבעות מצוידות בטכנולוגיית רדיו מסוג NFC (המשמשת בעיקר לתשלום מאובטח בסמארטפון) המסוגלות לקלוט זו את נוכחותה של זו. באמצעות אפליקציה למכשירי סמארטפון מגדירים בני הזוג אילו סדרות טלוויזיה הם מתחייבים לצפות אך ורק ביחד, ופרקים חדשים בסדרות הללו ננעלים כל זמן ששתי הטבעות אינן נמצאות באותו המקום. אין כל אפשרות להפר את ההתחייבות דרך האפליקציה מבלי שבן הזוג השני יידע על כך מיד.

בקורנטו מסבירים כי הם זקוקים לעוד זמן על מנת להשלים את פיתוח המוצר, ולהגיע להסכמים עם כל ספקי התוכן המובילים ברשת. נטפליקס, הולו ושירות הוידאו של אמזון כבר נמצאים ברשימת האפליקציות שתומכות בטבעות, וידאגו לשמור על ההתחייבות. עדיין לא ברור כמה טבעות כאלו מתכוונת קורנטו לייצר, כמה יעלו ומתי בדיוק יוצעו למכירה, אם כי ניתן להרשם לקבלת פרטים נוספים באתר הרשמי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת אחת שתשלוט בכולם. משחקי הכס./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טבעת חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully