וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו לטיול עם מצפן דיגיטלי: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

29.5.2016 / 11:13

צאו לטיול עם מצפן דיגיטלי, ערכו את התמונות שלכם עם תוכנה מקצועית, הציגו את כישורי הציור שלכם ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Tayasui Sketches II Pro

רוצים ליצור מחברת סקיצות וירטואלית? עם האפליקציה הזו תוכלו ליצור רישומים ואיורים בעזרת מגוון כלים שידמו ציור על דף נייר. לפניכם 20 כלים שונים, שיסייעו לכם לייצר אווירה ריאליסטית, תוכלו להשתמש במגוון מברשות שכל אחת מהן מאפשרת משיכות מכחול שונות, טכניקות שונות, כגון שקיפות וציור בשכבות ועוד. תוכלו להשתמש בעט, בעיפרון, באקוורל יבש, בצבעי פסטל, בטקסט ובצורות על מנת לסיים את היצירה המושלמת שלכם. את הציורים תוכלו לארגן בתוך תיקיות ולשתף עם חברים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 19.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Stackables - Layered Textures, Effect, and Masks

האפליקציה הזו מדמה תוכנת עריכה מקצועית ומאגדת את כל הכלים שיאפשרו לכם לערוך את התמונות שלכם באופן פשוט ומקצועי. תוכלו לבצע פעולות בסיסיות כמו להוסיף אפקטים ופילטרים, על מנת לשפר את הצילומים שלכם, וגם פעולות מתקדמות שיאפשרו לכם לערוך שיפורים שונים בעזרת תיקונים סלקטיביים בשכבות. הממשק נוח ונקי, התמונה שאותה אתם עורכים ממוקמת במרכז, בחלק העליון נמצאים כלי העריכה העומדים לרשותכם, ובחלק התחתון תוכלו לכוון את עוצמת התיקון.
שדרגו את התמונות שלכם והובילו אותן לרמת מקצועיות חדשה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Darkcompass

לפעמים דווקא האפליקציות שלא מתפזרות, ומתמקדות בפונקציה מאוד ספציפית, הופכות להיות שימושיות במיוחד. ברגע שתפעילו את האפליקציה יופיע מולכם מצפן דיגיטלי על גבי הצג שיסתובב בהתאמה לאופן בו תסובבו את המכשיר. כל מה שתוכלו לעשות בעזרת הממשק הזה הוא לכוון את עצמכם במרחב בצורה מדויקת, תוכלו להשתמש במצפן לטיולים או על מנת להגביר את האומדן שלכם במרחב.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Radio Online

רוצים ליהנות מערוצי מוזיקה איכותית, העונה לטעם שלכם, או מערוצי חדשות, ספורט או קומדיה? האפליקציה הזו מאפשרת לכם למצוא תחנות רדיו מכל העולם, ולשמור את הערוצים שאהבתם במועדפים. כך תוכלו לאתר תכנים מוצלחים שילוו אתכם במהלך השבוע; את התחנות שאהבתם אתם מוזמנים לשתף עם חברים. הממשק פשוט ומציג רשימה ארוכה של ערוצים, ושורת חיפוש לאיתור פשוט יותר של תוכן ספציפי.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully