וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מכונת קפה - רק עם גראס: מכונה אידוי לקפסולות מריחואנה

אילן גלר

30.5.2016 / 9:42

פחות ממאה שנים חלפו מאז הוצא הגראס מחוץ לחוק בארה"ב, ואנחנו כבר רואים איך מהפכת הלגליזציה מביאה עמה כמה פיתוחים מדליקים. אחד מהם היא מכונת האידוי הזו, שמאפשרת להתמסטל באלגנטיות מבלי לגלגל

צילום מסך

ארה"ב עוברת בשנים האחרונות מהפכה היסטורית, בכל הנוגע ללגליזציה של סמים קלים, ולא פחות מ-20 מדינות צפויות להפוך את המריחואנה לחוקית גם בשטחן בעקבות הבחירות שיערכו השנה. לא מעט יזמים כבר ממהרים לקפוץ על ההזדמנות העסקית הגלומה בשינוי הזה, ו-CannaCloud הוא ללא ספק אחד המוצרים המסקרנים שראינו עד כה.

CannaCloud היא למעשה מכונה המשמשת לאידוי אוטומטי של קפסולות מריחואנה, המגיעות ארוזות ומוכנות בתערובות שונות. כל קפסולה מתוכננת למיצוי מלא ואפקטיבי במיוחד, בתהליך אוטומטי ונקי שמתרחש כולו בלחיצת כפתור. מטרת היזמים היא לנתק בין צריכת מריחואנה והתדמית ההיפית שדבקה בה, ולהציע לצרכנים דרך חדשה ומתקדמת ליהנות מהחוויה באופן שישתלב בצורה חלקה ונעימה בחייהם.

עלות המכשיר צפויה לעמוד על כ-149 דולרים, לא כולל הקפסולות עצמן כמובן. החברה כבר מעמידה את המוצר להזמנה מוקדמת דרך האתר הרשמי, אם כי תחילת השיווק תתרחש כנראה רק בשנה הבאה, כשחוקיות המריחואנה תאושר סופית במדינות נוספות בארה"ב.

תשמחו לדעת כי המתקן ניתן לניקוי במדיח כלים, וכי בין המעורבים בפרויקט נמצא גם דייב מנלי, שהיה סגן נשיא בחברת מכונות הקפה האוטומטיות קוריג - כך שבהחלט יש לו ניסיון במכונות מבוססות קפסולות לקהל הרחב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

קפסולות מריחואנה. צילום מסך
בלי להתאמץ - שמים קפסולה ולוחצים על הכפתור./צילום מסך
סטלנים מעשנים גראס. ShutterStock
אפשר בלי כל התדמית ההיפית שדבקה בצמח./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • מריחואנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully