וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אפשר גם לשדר חי בפייסבוק מהמחשב

אילן גלר

2.6.2016 / 5:43

זו אומנם עדיין לא פעולה פשוטה כמו התחברות לפייסבוק מהמחשב ולחיצה על "שידור חי", אבל משתמשי ווינדוס 10 מוזמנים להוריד אפליקציה שתאפשר לשדר ברשת החברתית מהמצלמה במחשב הנייד

צילום מסך

תכונת השידור החי של פייסבוק נותרה במהלך החודשים שחלפו מאז הוצגה לראשונה בלעדית למכשירי סמארטפון, אך כעת מציגה החברה פתרון שנועד גם למשתמשי המחשב האישי. אלו יוכלו להצטרף כעת למפת השידורים העולמית ולהתחיל לעבוד על סרטונים ויראליים משעשעים, אם כי בינתיים השימוש בתכונה אינו פשוט ואינטואיטיבי כפי שהיינו מצפים.

בפייסבוק בחרו שלא לאפשר יצירת שידורים חיים דרך האתר עצמו, ובמקום זאת הם דורשים הורדה של אפליקציה ייעודית לחלונות 10. לאחר ההתקנה, תוכלו לראות את אייקון השידור החי מופיע בתיבת עדכון הסטטוס שבראש הדף. לחיצה אחת תאפשר צילום באמצעות העדשה המובנית במחשב, שיועבר לבחירתכם לחברים קרובים או לכלל המשתמשים ברשת החברתית.

תכונות מתקדמות יותר, כגון שימוש במצלמה מקצועית חיצונית, או במערך של כמה מצלמות, שמורות כרגע רק לשותפי מדיה, שנבחרו ישירות על ידי פייסבוק. סביר להניח שגם האפשרויות האלו יפתחו לכלל המשתמשים בקרוב, שכן בחברה שואפים להפוך את שידורי הווידאו החיים לאחד מסוגי התוכן הפופולריים והנצרכים ביותר באתר, בכל פלטפורמה אפשרית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחברות באמצתעות האפליקציה מוסיפה את הפיצ'ר בממשק של פייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully