וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנים: נחשפה סוף סוף זהותם של הלוחמים בפתיח של סטריט-פייטר

אילן גלר

10.6.2016 / 7:49

משחק המכות המיתולוגי עבר לא מעד שדרוגים עם השנים, אבל שאלה אחת המשיכה להטריד את הגיימרים מאז הוא ראה אור לראשונה - מי שני הלוחמים, שמופיעים לכמה רגעים בפתיח, ולא ניתן לבחור בהם בקרבות? כעת החליטה קאפקום לפרסם את הביוגרפיה הרשמית שלהם

צילום מסך

זו שאלה שהטרידה את הגיימרים במשך דורות: מי הם שני הלוחמים המופיעים לרגע אחד באנימציית הפתיחה של משחק המכות הקלאסי Street Fighter 2? הצמד מופיע על המסך למשך שניות ספורות, אך לא משתתף במשחק כחלק ממאגר הדמויות אותן ניתן לבחור. במשך 25 שנה לא טרחו המפתחים להסביר מי הם בדיוק, ואיך הם הגיעו לזירת הקרבות המפורסמת.

השבוע, בהפתעה מוחלטת, חברת הפיתוח היפנית קאפקום העלתה לאתר הרשמי שלה את הפרופילים הרשמיים של שני הלוחמים המסתוריים. מתברר שהלוחם כהה העור, שמופיע משמאל הוא מקס, מתאגרף במשקל כבד המפורסם בזכות מהירותו והטכניקה הייחודית שלו. הוא מהמר כפייתי, והתנהגותו הפרועה הובילה לסילוקו מהמסגרות המקצועיות.

הלוחם בהיר העור הוא סקוט, גם הוא מתאגרף לשעבר, המתפרנס כיום כשומר בכניסה לבר. הוא מצטיין בהתחמקויות מהירות וזכה לפרסום כלוחם רחוב לאחר שהביס כמה כנופיות קשוחותץ התחביב שלו הוא דייג באגם בסופי שבוע.

למה בדיוק החליטו בקאפקום שדווקא עכשיו חשוב כל כך שנדע את הפרטים הללו? סברה אחת הגיונית היא כי באחד המשחקים הבאים בסדרת Street Fighter יהפכו מקס וסקוט, סוף סוף, לדמויות בהן נוכל לבחור במהלך המשחק עצמו, או שמישהו שם פשוט השתעמם והחליט לפתור את התעלומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקס./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקוט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully