וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השיקה שלושה סמארטפונים חדשים ועוצמתיים

שי מזרחי, טאיפיי

31.5.2016 / 11:25

עושה רושם שאסוס חוזרת לתמונה - ובגדול - עם סדרת מכשירים חזקים שיתחרו על לבו של הצרכן, המעוניין במכשיר בדרג ביניים בעלות משוערת של כ-2,500 שקלים

צלמים זמניים מורשים

ענקית המחשוב הטיוואנית ASUS חשפה אתמול במהלך אירוע קומפיוטקס 2016 את הדור הבא של הסמארטפונים שלה - סדרת זנפון 3. הסדרה כוללת שלושה דגמים חדשים: Zenfone 3,Zenfone 3 Deluxe ו- Zenfone 3 Ultra. שלושתם מציגים שינויי עיצוב משמעותיים וביצועים משופרים.

זנפון 3 דלוקס ואולטרה הם הסמארטפונים הראשונים בעולם שעשויים משלדת אלומיניום אחידה, עם אנטנה מוסתרת (בלי הפסים הרוחביים בגב המכשיר). הסמארטפונים החדשים מצוידים בשבב מבית קוואלקום וזיכרון בנפח מכובד של 4 גיגה RAM ובדגם הדלוקס יש 6 גיגה RAM. לזנפון 3 מסך בגודל 5.5 אינץ', לדלוקס מסך 5.7 אינץ' והאולטרה הענק מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ'.

זנפון 3 הנדס און. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 3 וזנפון 3 דלוקס בהשקה בסין. התרשמנו לטובה./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

לזנפון 3 מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ואילו לשני הדגמים היקרים יותר מצלמה של 23 מגה פיקסל. כמו כן, לזנפון 3 ולדלוקס יש סוללה בקיבולת של 3,000 מילאמפר-שניה ולאולטרה סוללה עוצמתית יותר בנפח של 4,600 מיליאמפר-שניה.

בשימוש ראשוני במכשיר הזנפון 3 ודגם הדלוקס, הם מרגישים יוקרתיים, נעימים לאחיזה וניכר שהם מורכבים בצורה איכותית. המצלמה מתמקדת במהירות וצבעי המסך חדים. המעבר בין האפליקציות מהיר מאוד ועושה רושם שאסוס חוזרת לתמונה ובגדול, עם סדרת מכשירים חזקים שיתחרו על לבו של הצרכן המעוניין במכשיר בדרג ביניים בעלות משוערת של כ-2,500 שקלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זנפון 3 אולטרה מול אייפון SE. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 3 אולטרה מול אייפון SE./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

הכתב היה אורח של חברת אסוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully