וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסובב הבקבוקים" שכבש את הרשת בסערה - בזכות פעלול די מטופש

5.6.2016 / 10:20

מייקל סנטור הפך לכוכב רשת עולמי תוך יומיים, מיליונים צפו בו, הוא הוזמן להתארח בתכניות הטלוויזיה הכי נחשבות, כמעט מכר חתימה שלו ב-15 אלף דולר - וכל זה רק כי הצליח לסובב בקבוק מים פשוט במופע כשרונות בבית הספר

יוטיוב, Arlington Johnson

אם כוכבי ריאליטי נהנים מ-15 דקות תהילה, כוכבי רשת נאלצים להסתפק ב-30 שניות בלבד, אולם למייקל סנטור ממש לא אכפת שהיום הוא IN ומחר הוא OUT. הוא נהנה מהפרסום, ויודע שאוטוטו תצוץ לה סנסציית רשת חדשה שתשאיר אותו מאחור. מייקל סנטור הפך לכוכב רשת השבוע כשסרטון שלו מופיע במופע כשרונות בבית הספר - ומסובב בקבוק באוויר - פורסם ברשת והפך לויראלי. בסרטון נראה מייקל עולה לבמה, זז לפי הקצב וברגע האמת מעיף בקבוק באוויר שנוחת נחיתה מושלמת על השולחן. הפעלול זכה לתשואות ממושכות - ואפילו חסרות פרופורציות - של הקהל שנכח באולם.

מייקל, תלמיד י"א בתיכון ארדרי קאל שבשרלוט, צפון קרוליינה, השתתף במופע הכישרונות בשלישי שעבר לאחר שהתאמן חודשים על סיבוב בקבוקים באוויר - והוכיח כישרון מיוחד בזה. את תיעוד האירוע הוא פרסם בפרופיל הפייסבוק שלו עם הטקסט: "הפכתי בקבוק מים במופע כשרונות היום. הייתי אומר שזה הלך לי די טוב". אכן, הלך לו לא רע והסרטון זה כבר למיליוני צפיות בפלטפורמות השונות.

"למדתי לסובב בקבוקים בשיעורי כימיה, יחד עם לוק ודקוטה, חברים שלי. השתעממנו במעבדה אז בדקנו כמה פעמים ברצף אנחנו מצליחים לסובב בקבוקים - ועד כמה גבוה אנחנו מגיעים עם זה", מספר מייקל בראיון ל-TeenVogue, "תמיד רציתי להשתתף במופע כשרונות אבל מעולם לא היה לי כשרון במשהו, אז חשבתי לעצמי למה פשוט לא להעיף בקבוק?".

"זה היה מפחיד", הוא מוסיף, "הייתי פי 10 יותר לחוץ במהלך המופע מאשר בפעם הראשונה שהופעתי בטלוויזיה בשידור חי". מייקל מודה שהסרטון לא שינה לו את החיים - אבל לגמרי בילגן לו אותם, "זה ממש מטשטש. עדיין לא עוצרים אותי ברחוב, כך שהחיים שלי השתנו בצורה כזו או אחרת. אולם, היה לי קשה לעכל את הרעיון שחלק ניכר מהמדינה ראה אותי מעיף בקבוק ונהנה מזה. הדבר שהכי קשה לי להתמודד איתו זה להגיד "תודה" בכל פעם שמישהו מברך אותי על הסרטון. זה לא שאני לא מודה לכולם, כי אני כן אסיר תודה. אני פשוט מרגיש שזה לא משהו שצריך לברך אותי עליו. נהניתי מ-30 שניות התהילה שלי, וזו הייתה החוויה הטובה ביותר בחיים שלי. זה יהיה יום עצוב כשסנסציית הרשת הבאה תתפוס את מקומי".

עוד באותו נושא

לא ייאמן: הסבא שמסוגל לגרור אוטובוסים באמצעות השיער שלו

לכתבה המלאה

כך זה נראה מזווית אחרת:

15 אלף דולר תמורת חתימה מ"מסובב הבקבוקים"?

מייקל הוזמן להופיע בתכנית הבוקר הפופולארית "בוקר טוב אמריקה" ובלייט שואו של סטיבן קולבר וממש לאחרונה כמעט ביצע מכירה של בקבוק מים עם חתימה שלו בסכום הזוי של 15 אלף דולר. חברו, סם, פרסם למכירה ב-eBay בקבוק מים שסובב ונחתם ע"י מייקל וקיבל עליו הצעה של 15 אלף דולר, על אף שזה לא אותו הבקבוק שמופיע בסרטון המקורי. לצערו של מייקל, המקורי נזרק לזבל. "חבר שלי מטפל במכירה הזאת. זה לא היה רעיון שלי. סם לקח את היוזמה בעצמו. זו הרגשה מדהימה לראות שהחתימה שלי שווה משהו". לצד הפריט שהוצע למכירה נכתב: "פריט זה הינו עותק. הבקבוק המקורי נזרק. החתימה אותנטית והבקבוק סובב ע"י מייקל סנטור לפני מכירתו".

מייקל סיפר שהוא אינו בטוח כלל שהסכום הזה יעבור אליו כמובטח, "אני מתאר לעצמי שכמה מההצעות שקיבלתי מזויפות... חחח. בכל זאת, זה רק בקבוק מים. אנחנו במגע עם הקונה וסם יידע אותי אם הכסף באמת הועבר". ובכן, חששותיו של מייקל התבררו כנכונות, מאחר שב-Mashable כבר דיווחו שזו הייתה תרמית. הבקבוק פורסם שוב, כשהפעם יש כבר קונה נוסף שמציע סכום של 11 אלף דולר עליו. גם הפעם, אין שום דבר שמבטיח שלא מדובר בעוד גולש שהחליט להשתעשע על חשבונו של מייקל.

מייקל סנטור בלייט שואו של סטיבן קולבר:

אז איך עושים את זה?

טוב ששאלתם. לצערנו אין לזה נוסחה ברורה אבל יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לסובב בקבוקים לא פחות טוב ממייקל. כוכבי רשת כנראה כבר לא תצאו מזה - כי ברשת יש כבר עשרות סרטונים של אנשים שמצליחים לעשות את זה לא רע בכלל - אבל מה אכפת לכם ללמוד? שימו לב:

1. מלאו את הבקבוק במים - לא עד הסוף. בין רבע לשליש זה מספיק.
2. החזיקו בצוואר הבקבוק, ממש מתחת לפקק.
3. תנו לו סיבוב קטן כשאתם מעיפים אותו באוויר – זה יעזור עם הנחיתה.
4. תרגול, תרגול, תרגול. אין קיצורי דרך תכל'ס.

בהצלחה!

הנה עוד בחור שמסובב בקבוקים ממש, אבל ממש טוב:

ועוד אחד חמוד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully