וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייטבורד מקדחה - זה מדליק כמעט כמו שזה מסוכן ומיותר

אילן גלר

7.6.2016 / 5:46

אם גם לכם אין אפשרות להרשות לעצמכם סקייטבורד ממונע מסחרי, ובא לכם להיכנס לפרויקט שיפוץ ביתי - המדריך המדליק הזה הוא על התפר שבין גאונות וטמטום. אל תשכחו להצטייד גם במגנים וקסדה

צילום מסך

סקייטבורד ממונע הוא אחד הגאדג'טים המגניבים שאפשר לקנות, אך מחירו גבוה באופן לא פרופורציונאלי לשימושים המוגבלים שהוא מציע. אם בא לכם על פתרון דומה במחיר הרבה יותר סביר, בערוץ היוטיוב Inspire To Make מציגים המצאה שהיא שילוב מפתיע בין גאונות וטירוף: סקייטבורד המונע בכוחה של מקדחה חשמלית אלחוטית.

המכשיר המוזר הזה, שעורכי הערוץ פשוט קוראים לו "סקייטבורד חשמלי", מורכב מסקייטבורד עץ פשוט, שלגלגליו חובר מתאם, המאפשר למקדחה לסובב אותו גם כשהיא בתנועה. כל מה שנותר הוא להצטייד במקדחה ניידת פשוטה, ולתת גז. זה נראה די טיפשי, ורועש כמו מקדחה, אך בהחלט מאפשר תנועה ברחבי העיר ללא מאמץ רב.

בסרטון לא נאמר מה המהירות המקסימלית אליה הכלי מסוגל להגיע (מאחר ורובו של הסרטון מוצג בהילוך מהיר, קשה להבין באיזו מהירות בדיוק הסקייטבורד באמת נוסע), וכמה זמן מסוגלת סוללת המקדחה להחזיק מעמד? לא היינו מהמרים על כך שמדובר בפתרון תחבורתי פרקטי להמונים, אותו נראה בקרוב בכל פינת רחוב, אבל זה בהחלט סרטון וידאו מעורר השראה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ברור לכמה זמן הסוללה מספיק./מערכת וואלה!, צילום מסך
סקייטבורד מקדחה. צילום מסך
או מה המהירות המרבית של הסקייטבורד./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully