וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הטריק הזה תוכלו לגלות מי העביר את המייל שלכם לספאמרים

אילן גלר

3.6.2016 / 4:54

אם לא התחלתם לגלוש היום באינטרנט כנראה שאתם גם סובלים ממיילים פרסומיים מיותרים שנוחתים בתיבת הדואר שלכם ממקורות אלמוניים. ידוע שהרשמה לכל מני שירותים מקוונים עלולה להוביל להפצה של המייל שלכם, אבל כך תוכלו לגלות איזה שירות דפק אתכם

ג'ימייל. ShutterStock
ככה תציבו מלכודות לספאמרים./ShutterStock

רוצים לדעת איזה מהאתרים שאליהם נרשמתם החליט לחלוק את פרטי החשבון עם חברות חיצוניות - ולהציף את תיבת המייל שלכם בספאם מיותר? מתברר שאפשר לעשות זאת די בקלות באמצעות שירות חדש יחסית של Gmail: אפשרות לפתיחת שמות נוספים לתיבת המייל שלכם (Alias), אותם תוכלו לזהות מיד כשינחת בתיבה מייל פרסומי מעצבן.

אם אתם רוצים להשתמש בשירות, פשוט הוסיפו לכתובת המייל הרגילה שלכם את סימן הפלוס (+), ולאחר מכן את שם האתר אליו אתם נרשמים. לדוגמה, אם כתובת המייל שלכם היא dan@gmail.com ואתם נרשמים לנטפליקס, פשוט רשמו בשורת הכתובת בעת ההרשמה dan+netflix@gmail.com. אם יגיע אליכם דואר זבל המיועד לכתובת זו, תוכלו לדעת כי האתר אליו נרשמתם החליט לחלוק את הכתובת שלכם עם המפרסם, או שמאגר המידע שלו נפרץ.

ניתן, כמובן, למצוא עוד שימושים מועילים לשירות. הוא מאפשר, לדוגמה, לארגן ולתייק מיילים בקלות על ידי חלוקתם לנושאים שונים, במידה ומנגנון הסינון הרגיל של ג'ימייל לא עושה עבודה טובה מספיק עבורכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוסיפו סימן מזהה למייל שאתם נרשמים איתו לכל שירות וכך תדעו מי דפק אתכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully