וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבריק: משחק מכות של נקניקיות - וזה ממכר

אילן גלר

13.6.2016 / 5:57

יחסית למשחק מכות על נקניקיות, תמצאו כאן עומק בלתי צפוי: נקניקיות ארוכות,למשל, נהנות מטווח ארוך יותר ומסוגלות לפגוע ביריב ממרחק רב, אך גורמות לפחות נזק

צילום מסך

הלהיט החדש בקטגוריית המשחקים של אפל הוא המצאה כה אקראית ומוזרה, שאין בכלל פלא כי פותח על ידי חברה יפנית. Sausage Legend החינמי הוא משחק מכות שהדמויות המככבות בו הן נקניקיות, בייקון, שרימפס ושאר מנות בשריות, שמנסות להביס זו את זו בקרבות הזויים במיוחד.

"Sausage Legend הוא משחק מכות מסתורי, שנועד לקבוע מי הנקניקיה החזקה בעולם", מסבירים המפתחים. "הכו באמצעות הנקניקיות, נסו לפגוע באויב, ואם תצליחו לנצח אותו מד החיים שלו יירד לאפס. תוכלו גם לאסוף נקניקיות נדירות שנופלות מהשמיים".

יחסית למשחק מכות על נקניקיות, תמצאו כאן עומק בלתי צפוי. לדוגמה, בחירת סוג הנקניקיה היא החלטה קריטית וכלל לא קוסמטית: נקניקיות ארוכות נהנות מטווח ארוך יותר ומסוגלות לפגוע ביריב ממרחק רב, אך גורמות לפחות נזק. חלק ממוצרי הבשר מציגים אפילו יכולות מיוחדות, כמו ריפוי עצמי, כך שהקרב עצמו הופך למאתגר במיוחד.

כל נקניקיה שתצליחו לנצח מצטרפת לאוסף שלכם, ומטרתכם היא כמובן להשלים את האוסף ולהשיג את כל הנקניקיות במשחק, כולל הנדירות ביותר. הטירוף הזה יוכל ללא ספק להחזיק אתכם לכמה שעות, במיוחד אם אתם אוהבים משחקי מכות ולא איכפת לכם לשרוף סוף שבוע על חוויה מאוד מטופשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

[למשחק]

נקניקיות הולכות מכות. צילום מסך
נקניק מי שנשאר אחרון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully