וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון הזה עלה 50,000 דולר - והוא לא יכול אפילו להוציא שיחות

אילן גלר

6.6.2016 / 10:43

דגם קונספט מוקדם של אייפון 6 מצא את דרכו מחוץ למעבדות הפיתוח של אפל, ומחירו טיפס לעשרות אלפי דולרים בטרם הוסר עמוד המכירה מ-eBay במסתוריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסוגל להוציא שיחות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כחברה השומרת על סודיות מוחלטת בתהליכי הפיתוח והייצור של גאדג'טים חדשים, נדיר לראות מכשירים של אפל בשלב הקונספט. ובכל זאת, בדרך כלשהי מכשיר כזה מצא את דרכו מחוץ למעבדות הפיתוח של החברה, ואף הוצע למכירה דרך אתר המכרזים הפומביים eBay, שם האמיר מחירו עד ל-50,000 דולרים בטרם הוסר לפתע.

המכשיר המדובר הוא דגם קונספט מוקדם של אייפון 6. הוא נראה דומה למדי למכשיר שהגיע בסופו של דבר למדפי החנויות, אך חיבור הטעינה שלו צבוע באדום. בנוסף, הוא מריץ מערכת הפעלה בשם SwitchBoard המשמשת לבדיקות פנימיות באפל, ובמקום ממשק האייקונים המוכר של iOS היא מציגה כפתורים בעלי עיצוב בסיסי מאוד. בנוסף אין עליו את מספר הזהות שלו, ה-IMEI.

מכשיר הקונספט הזה לא מסוגל להוציא, או לקבל, שיחות וסביר להניח שגם התמיכה שלו בהתקנת אפליקציות מוגבלת מאוד. בכל זאת, כאמור, הגיע מחירו לעשרות אלפי דולרים בטרם הוסר עמוד המכירה מ-eBay, לא ברור אם בשל התערבותה של אפל - או בעקבות עסקה כלשהי שנסגרה מאחורי הקלעים. מעניין לאילו רמות מחיר מטורפות הייתה מגיעה מכירה של דגם קונספט לאייפון חדש, שטרם הגיע למדפי החנויות, ולא לדגם שיחגוג בקרוב את שנתו השלישית על המדפים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדוע הוסר עמוד המכירה פתאום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully