וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדי קראש על סטרואידים: לא תצליחו להפסיק לשחק בזה

אילן גלר

7.6.2016 / 9:16

משחק רשת חדש וממכר במיוחד מציע לכם להתמודד מול 100 שחקנים אחרים בכל רגע נתון. אם תצליחו להבין מה קורה על המסך, לא תצליחו להוריד ממנו את העיניים

צילום מסך

אם נמאס לכם מקנדי קראש, ואתם מחפשים את ההתמכרות הבאה, כדאי שתנסו את Massive Match - משחק פאזלים מקוון וחינמי חדש שהופך במהרה ללהיט אינטנסיבי וממכר ברשת. ממבט ראשון הוא נראה בדיוק כמו כל משחק פאזל Match 3 אחר שיצא בשנים האחרונות, אך הוא מציג טוויסט אחד פרוע במיוחד: ביחד איתכם, משחקים על אותו הלוח עד 100 שחקנים במקביל.

החידוש הזה יוצר אתגר שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם; קצב המשחק הרבה יותר מהיר ממשחקי פאזל אחרים והאווירה תחרותית מאוד, אם כי ניתן גם לשתף פעולה עם שחקנים אחרים, ולנסות לנצח ביחד את שחקני הקבוצה האחרת.

בכל פעם שתשחקו, המטרה תהיה מעט שונה; לפעמים צריך פשוט למצוא כמה שיותר התאמות, אך במקרים אחרים המטרה היא להעלים רק חיות מסוג מסוים, או לדרדר אותם לשורה התחתונה על ידי העלמת חיות אחרות.

המשחק הזה, שעשרות אלפי אנשים בכל רחבי העולם כבר התמכרו אליו, נוצר על ידי אדם אחד בשם דייב ליבר, כמעין שיעורי בית בפיתוח. לא פלא, אם כן, שלעתים נתקלים בתקלות שונות, אך דייב מבטיח כי כבר בסוף השבוע הקרוב הוא יעלה גרסה משופרת ומהירה עוד יותר.

[למשחק]
כדי להתחיל לשחק רשמו את שמכם בשדה בראש העמוד ולחצו על Play.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

מאסיב מאצ'. צילום מסך
יש לכם כמה שעות, או שבועות, לשרוף?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחק רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully