וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G5SE הושק הבוקר בישראל. כמה הוא יעלה?

7.6.2016 / 10:45

ה-G5SE מציע לדברי החברה את אותה החוויה כמו מכשיר הדגל LG G5 (למרות המפרט השונה) אך הוא מיועד לקהל רחב יותר בזכות תג מחיר נמוך במאות שקלים מאחיו הגדול

מערכת וואלה!

(בסרטון: ליאור נאור בודק מה בקופסה של ה-G5)

LG ישראל השיקה הבוקר את מכשיר הביניים החדש שלה LG G5SE, שאמור להיות גרסה זולה של מכשיר הדגל, שהושק השנה - LG G5. ה-SE, בדומה לאייפון, פירושו מהדורה מיוחדת (Special Edition).

העיצוב של ה-G5SE זהה לאחיו הגדול והוא כולל גם את מערך הצילום הכולל צמד מצלמות אחוריות איכותיות של 16 ו-8 מגה פיקסל, מסך QHD בגודל 5.3 אינץ' וכמובן מגירת הסוללה הנשלפת המאפשרת שימוש בכל המודולים המתלבשים על הנייד, כמו מודול המצלמה שמקל על הצילום ביד אחת או מודול הרמקול שמגביר את האיכות בצורה משמעותית.

בתוך המכשיר תמצאו שבב שונה מה-G5, המצויד בסנאפדרגון 820 המתקדם. ב-G5SE יש שבב סנאפדרגון 652 חזק וחסכוני של קוולקום המשלב בתוכו מעבד ארבע-ליבות של 1.8 גיגה-הרץ ומודם X8 דור רביעי התומך בהורדה במהירות של עד כ-300 מגה לשניה והעלאה במהירות של עד כ-100 מגה לשניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זול יותר וחלש יותר מאחיו הגדול, אבל עדיין מכשיר מרשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ה-G5SE מצויד בתצוגת Always-on המאפשרת למשתמשים לראות את השעה והתאריך מבלי להדליק את המסך, וצורכת רק כ-0.8 אחוזי שימוש בסוללה לשעה. החברה מגדירה את ה-G5SE כמכשיר פרימיום במחיר של מכשיר ביניים, בדומה למהלך השיווקי של וואווי עם ה-P9. מחירו המומלץ לצרכן הוא 2,749 שקלים, לעומת 3,100 שקלים של ה-G5.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית, אנדרואיד 6.0 מרשמלו, וסוללת 2,800 מיליאמפר-שעה ו-3 גיגה זיכרון RAM (לעומת 4 גיגה ב-G5). בנוסף כולל המכשיר מערכת GPS בטכנולוגית LPLE החסכונית בסוללה, טעינה מהירה בטכנולוגיית QC 3.0 והוא מגיע עם שקע USB מסוג C.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G5SE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully