וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה בישראל את מסכי האנדרואיד החדשים שלה

7.6.2016 / 10:48

מצוידים באיכות תמונה 4K HDR ומערכת הפעלה אנדרואיד, הטלוויזיות החדשות של סוני מעניקות חווית שימוש משודרגת גם ברמת האיכות וגם ברמת התוכן. ויש אפילו מצב מיוחד לצפייה בשידורי כדורגל חיים

מערכת וואלה!

חברת ישפאר, יבואנית סוני ישראל, השיקה היום (ג') את סדרת המסכים החדשה שלה לשנת 2016, הכוללת מסכים חכמים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד לניידים. המסכים החדשים מציעים תמונה חדה ואיכותית יותר תודות למעבד התמונה X1 Processor המשופר של סוני וסטנדרט חדש באיכות תמונה 4K HDR הממקסם את יכולות המסך, ליצירת תמונה חדה עם ניגודיות וצבע משופרים.

מחירי המסכים החדשים הם: 32 אינץ' החל מ- 2,490 שקלים , 40-43 אינץ' החל מ-3,490 שקלים, 48-50 אינץ' החל מ-4,490 שקלים , 55 אינץ' החל מ-7,290 שקלים, 65-75 אינץ' החל מ-14,990 שקלים. המסכים בפורמט 4K בגודל 49-85 אינץ' יימכרו החל מ-4,990 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צופים עלייה במכירות לקראת היורו./מערכת וואלה!, צילום מסך

"לקראת משחקי היורו והאולימפיאדה, שיתקיימו בחודשים הקרובים, אנו צופים גידול משמעותי של כ-30 אחוזים במכירות בעיקר של מסכי טלוויזיה גדולים ברזולוציה גבוהה", אמר צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר.

המסכים החדשים של סוני מציעים את עולם התוכן של חנות גוגל בזכות מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 המותקנת עליהם. ניתן להוריד לטלוויזיה אפליקציות ומשחקים ישירות מחנות האפליקציות וגם מרשת PSN של סוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורדת משחקים ישירות מחנות האפליקציות של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

הממשק החדש של טלוויזיות BRAVIA הוא ממשק אינטואיטיבי המאפשר גישה נוחה לכל נושא בלחיצה אחת. ממשק המשתמש של סוני, One-flick Entertainment, מאפשר להציג בקלות תכנים ממגוון שרותי מדיה ברשת כמו יוטיוב, לצד שידורים דיגיטליים קונבנציונליים. כמו כן, השלט מאפשר גישה נוחה ומהירה באמצעות משטח מגע וטכנולוגיית NFC שמאפשרת שיקוף ברגע של הטלפון החכם שלכם על המסך הגדול.

מסכי סוני 2016 מגיעים בעיצובים דקים ובזכות טכנולוגיות ClearAudio+ ו-Hi-res AUDIO המוטמעות בדגמים של 2016, הטלוויזיות מפיקות צליל באיכות גבוהה המשחזר את המקור באותנטיות.

בנוסף ניתן להגדיר מצב צפייה בשידור כדורגל, המציב אתכם לדברי החברה ממש בלב האצטדיון. הטכנולוגיה אמורה להביא לאופטימיזציה של תמונות וצלילים לחוויה אותנטית והממשק החדש אף משלב מבזקי חדשות מפיפ"א. במגע אצבע תוכלו לחתוך את קולו של הפרשן אם תרצו להתמקד במשחק ללא הסחות דעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully