וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WIX חושפת: האינטליגנציה המלאכותית שתבנה לכם אתר אינטרנט

7.6.2016 / 22:01

טכנולוגיית ה-AI החדשה מאפשרת, באופן אוטומטי, למשתמשים לבנות ולנהל את העסק שלהם אונליין באמצעות יצירת אתר מעוצב ומותאם אישית

יח"צ - חד פעמי

ענקית בניית אתרי האינטרנט הישראלית WIX חשפה היום את Wix ADI - Artificial Design Intelligence , פתרון האינטליגנציה המלאכותית הראשון בעולם ליצירת ועיצוב אתרי אינטרנט. Wix ADI פותחה במיוחד כדי להקל על הקשיים העיקריים בבנית אתר אינטרנט - זמן, עיצוב ויצירת תוכן.

Wix ADI משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב נעים ומאפשרת ליצור בחינם אתר אינטרנט נעים לעין ומותאם אישית, שעוצב במיוחד לצורכי המשתמש. WIX ביססה את הידע של האינטליגנציה המלאכותית שלהם על מידע שנאסף מניסיון של יותר מ-86 מיליון משתמשים.

"Wix ADI היא הפלטפורמה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשלבת בין עיצוב אתרים ויצירת תוכן לבין אינטליגנציה מלאכותית, ובכך מאפשרת ליצור אתרי אינטרנט תוך דקות", אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף-מייסד של Wix. "יצירה והשלמה של אתר אינטרנט מקצועי ויפה הוא הצעד הראשון ביצירת נוכחות אינטרנטית".

וויקס החדש.
המערכת תלווה אתכם שלב-אחר-שלב או תבנה את האתר בשבילכם.

איך זה עובד?

Wix ADI לומדת את רצונות המשתמש על ידי כמה שאלות פשוטות ומשלימה את התוכן ליצירת אתר המותאם אישית. מתוך מיליארדי קומבינציות ואפשרויות איכותיות, Wix ADI בוחרת את הקומבנציה המושלמת לפי הניסיון שלה. מערכת ה-AI יכולה לפתח אתר אינטרנט שלם עבור המשתמש, או להנחות אותו כיצד לעשות זאת צעד-אחר-צעד.

מרגע שאתר האינטרנט הושלם, למשתמש יש את האפשרות להתאים אישית ובקלות את נושא האתר, לערוך טקסטים, להוסיף תמונות, מקטעים ודפים. העבודה עם ADI משמעותה שאין שני אתרים המעוצבים באופן זהה לחלוטין, למרות הדמיון הרב בין העיצובים השונים. לדברי החברה, המערכת מאפשרת מיליארדי קומבינציות ייחודיות ואלפי קטגוריות עסקיות.

Wix ADI מתאימה אישית תמונות, טקסטים ואת פריסת עמודי האתר בהתבסס על מידע אודות העסק של המשתמש ומיקומו הגיאוגרפי. ממאמנים אישיים, צלמים ועד שפים ועורכי דין, WIX צברו ניסיון רב ותובנות בהתאמת תוכן ועיצוב לכל סוגי המשתמשים.

בנוסף, המערכת מאתרת תוכן רלוונטי מרחבי הרשת ומערוצי המדיה החברתית ומציעה למשתמש לבחור האם להוסיף את התוכן לאתר או לא. כמו כן, Wix ADI ממקסמת את האסתטיקה של האתר בכך שהיא מבינה את ההקשר ומשנה את העיצוב בהתבסס על צורכי המשתמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully