וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: פייסבוק סוגרת את הצ'אט באפליקציה

אילן גלר

8.6.2016 / 9:10

המשתמשים, כפי שאתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם, זועמים על המהלך שלמעשה הופך את אפליקציית מסנג'ר הייעודית לפלטפורמה היחידה בה ניתן להתכתב דרך פייסבוק

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
המשתמשים זועמים, אבל פייסבוק מתעקשת לדחוף את המסנג'ר שלה בכוח./ShutterStock

לפני מעט יותר משנתיים הכריזה פייסבוק כי היא מסירה את פיצ'ר משלוח ההודעות האישיות מהאפליקציה הראשית שלה, כך שהמעוניינים להמשיך ולהשתמש במסנג'ר יאלצו להוריד ולהתקין את האפליקציה הנפרדת. עבור אלו שלא הסכימו בשום פנים ואופן לשינוי, נותרה אלטרנטיבה לא רעה: גרסת הדפדפן של פייסבוק, שהחברה הוסיפה לתמוך במשלוח הודעות גם כשהגישה אליה מתבצעת דרך סמארטפון.

כעת גם המעקף הזה מבוטל, במהלך שמביא עמו למעשה את מותו הסופי של שירות הצ'אט בכל פלטפורמה שאינה האפליקציה הרשמית Facebook Messenger. אם תנסו כעת לשלוח הודעה דרך האתר בגרסת הדפדפן הניידת, תקבלו הודעה כי שירות זה נגיש אך ורק דרך האפליקציה הייעודית, ולאחר מספר שניות תופנו לחנות האפליקציות הרלוונטית, ה-Play store באנדרואיד או ה-Appstore לאייפון ואייפד.

המשתמשים, כפי שאתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם, זועמים על המהלך. חלקם מאיימים לנטוש את פייסבוק ולעבור לשירותי הודעות מתחרים. "אני לא אוהבת את זה שעכשיו מכריחים אותי להוריד אפליקציה נוספת, אני משתמשת בה רק לעתים רחוקות כדי לדבר עם אנשים", כתבה אחת המגיבות.

חלק מהמשתמשים מוטרדים מכמות ההרשאות שאותה דורשת האפליקציה של פייסבוק, בהם גישה למצלמה ולמיקרופון אותה מבקשת האפליקציה לאחר ההתקנה, גם אם אין למשתמש כל כוונה לבצע שיחות וידאו או לשלוח תמונות.

באזורים רבים בעולם מרבית הגולשים מתחברים לרשת החברתית מסמארטפונים זולים וחלשים יחסית. אפליקציית פייסבוק זוללת משאבי מערכת, וכשיש לך גיגה אחד של זיכרון RAM, הצורך לזפזפ בין האפליקציה הראשית לאפליקציית המסנג'ר יכול להרוס לחלוטין את חוויית השימוש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully