וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק עם המייצב כמו דביל ושבר מצלמה בשווי 70 אלף דולר. צפו

אילן גלר

10.6.2016 / 5:11

מייצב מתקדם, המסוגל לשמור על העדשה יציבה גם כשהמפעיל משתולל מאחוריה, קופץ ומתנועע, זה עסק יקר אבל נחוץ בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. וזו גם הסיבה שאסור לתת לכל אחד ברחוב להתעסק איתו

צילום מסך

לא ברור מי האשם באסון המתועד בסרטון הוויראלי, שמציג מצלמת הקולנוע משוכללת שנפלה על המדרכה ונשברה לאחר שבשל תקלה מכאנית מוזרה המייצב שלה התפרק לחלוטין.

וכשאנחנו אומרים "תקלה מוזרה" אנחנו מתכוונים לדביל שהחליט להשתולל ולבחון את המצלמה תחת התנאים הקשים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. ציוד נדיר בשווי 70 אלף דולרים נהרס ברגע אחד מדהים שצולם, למרבה האירוניה, במצלמת סמארטפון לא איכותית במיוחד.

הציוד שאותו אתם רואים בווידאו הוא מייצב, אביזר חדשני המאפשר לצלמי קולנוע לצלם סצנות מורכבות וייחודיות תוך שהמצלמה נמצאת בתנועה מתמדת על גופו של הצלם. בזכות המייצב, המצלמה לא רועדת כלל במהלך הצילומים, ואף מחקה בדייקנות את תנועות ידיו של הצלם תוך שהיא נעה בדיוק בכיוון ההפוך - כך שלמעשה התמונה נותרת יציבה.

שבר מייצב מצלמה יקר. צילום מסך
למד בדרך הקשה מה מגבלות המייצב הזה./צילום מסך

לפני שכל העסק קורס ניתן לראות כיצד המייצב משאיר את העדשה יציבה לחלוטין בזמן שידידנו המבריק קופץ מעלה ומטה, זז לצדדים ומנענע את האגן. לבסוף הוא כנראה ביצע תנועה חדה מדי, ועזב את המצלמה כך שהיא פשוט נפלה לרצפה.

שימו לב במיוחד לצופה עם הכובע שנראה בהלם מהתאונה, ויתר הולכי הרגל שעוצרים לצפות במתרחש. מעטים נותרים אדישים לרגע הזה, שבו ציוד בשווי עשרות אלפי דולרים הושמד בשל טעות אחת קטנה.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully