וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע להם שמאלנים מניאקים שימותווו כולם אמן"

9.6.2016 / 8:55

"ימות המשיח", "העיקר שזה בתל אביב. תענוג" ועוד תגובות עלובות דומות הציפו את פייסבוק עם הישמע דבר הפיגוע בתל אביב, בו נרצחו ארבעה בני אדם ונפצעו שישה מירי של שני מחבלים פלסטינים

צילום: אבי כהן ויותם רונן, עריכה: מתן חדד ושניר דבוש

ארבעה בני אדם נרצחו ושישה נפצעו אמש בפיגוע הירי במתחם שרונה בתל אביב. הידיעות על הירי הרצחני של שני המחבלים מהכפר יטא שליד חברון התפשטו במהירות ברשתות החברתיות אך נראה שהפעם הייתה גם לא מעט שמחה לאיד בחוגי הימין הקיצוניים.

"שמאלנים הם לא יהודים - מתי תבינו?", תהה גולש אחד ואילו גולשת אחרת הבהירה "העיקר שזה בתל אביב. תענוג" ואחר כתב: "תל אביב שמלאנים תהרגישו את הפחד" (השגיאות במקור). רוב השיח המתמוגג על מותם של ישראלים התקיים בתגובות בעמודי ימין מובהקים כמו העמוד של הצל או העמוד הרשמי של בנצי גופשטיין וגם בקבוצות פייסבוק המוקדשות לאקטיביזם ימני או סתם הסתה ברשת.

חשוב להדגיש כי למרות שמגיבים רבים בחרו לשמוח על הפיגוע, רוב המגיבים הזדעזעו מהדברים וקראו להם לחזור בהם או לפחות למחוק את הפוסטים. חלק לא קטן מהתגובות גם האשימו את מצעד הגאווה שנערך בעיר בשבוע שעבר וכתבו "רצו יום גאווה, קיבלו יום השפלה", "פיגוע במדינת סדום ועמורה" והתייחסויות דומות.

בתוך השיח המתלהם ניתן למצוא גם קריאות להרוג את אחינועם ניני וזהבה גלאון, בצלם ושוברים שתיקה. רבים גם ניצלו את הדיונים הסוערים לקרוא לשחרור החייל היורה מחברון, אלאור אזריה, וקראו לליברמן להוכיח את עצמו בתור שר ביטחון.

כמה תגובות "נבחרות" מרחבי הרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully