וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים ראו את "טריק הפופיק" המחריד והצילו את חייה של האישה

אילן גלר

9.6.2016 / 9:25

"אם זו אישתך בבקשה לכו לבדוק את זה בהקדם האפשרי", כתב אחד המגיבים ברשת שיתוף התכנים הפופולרית לאיש שהעלה את הסרטון. בבדיקה התגלה כי היא סבלה מבקע טבורי שסיכן את חייה וחיי התינוק בבטנה

REDDIT

לקהילה של רשת שיתוף התכנים הפופולרית Reddit יצא בחודשים האחרונים שם רע במיוחד בזכות מעשי טרוליזם קיצוניים, אך הפעם ייתכן שאנשי הקהילה יזכו לקבל קרדיט דווקא על הצלת חיים. הסיפור מתחיל בפרסום וידאו, שאמור היה להיות משעשע, על ידי גולש שצילם את אשתו מבצעת "טריק פופיק" הכולל הבלטת גוש מוזר ולא טבעי למראה מתוך בטנה.

אחד הגולשים שצפו בווידאו מיהר להגיב בדאגה. "זה נראה לי ממש כמו בקע טבורי (הרניה), אם זו אישתך בבקשה לכו לבדוק את זה בהקדם האפשרי. היום". בתחילה, הגיב הגבר בביטול. "אשתי היא רופאה", כתב, "והיא בטוחה שזו תופעה נורמלית".

אולם הגולשים התעקשו ובני הזוג הלכו לקבל חוות דעת שנייה. לפי הדיווחים ברשת, אחרי ששמעו את הדיאגנוזה מיהרו בני הזוג לשנות את דעתם. התברר להם שאכן מדובר במצב רפואי הדורש טיפול דחוף, וייתכן שהגולשים ב-Reddit אף הצילו את חיי האם והתינוק בבטנה שטרם נולד.

בקע טבורי, לפי המידע המופיע באתר משרד הבריאות האמריקני, היא תופעה שממנה סובלים בדרך כלל נשים בהריון או כאלו הסובלות ממשקל יתר. התופעה גורמת לחלק מהמעיים לעבור דרך רקמת שריר חלשה ולבקוע דרך חור הטבור. הטיפול לעתים קרובות מצריך ניתוח, ובוודאי שאסור להתעלם ולהזניח את הגוף במידה והתסמינים מתגלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

תרגיל פופיק מסכן חיים. REDDIT, צילום מסך
לא כזה מגניב אחרי הכול./צילום מסך, REDDIT
  • עוד באותו נושא:
  • reddit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully